تلویزیون ۲۰۲۱ ال جی مدل ۶۵A۱ به جدیدترین نسخه سیستم عامل تایزن مجهز شده است. این تلویزیون دارای سیستم عامل webOS است و در مقایسه با سال‌های گذشته تغییرات بسیار زیادی داشته است.

معرفی کامل تلویزیون ۶۵ اینچ ال جی ۶۵A۱ از سایت دبی کوچولو

تلویزیون ۶۵ اینچ ال جی ۶۵A۱

قیمت تلویزیون ال جی در مدل های پرچمداری که توسط این شرکت ساخته میشود کمی بیشتر از مدل های LED است. این موضوع در تلویزیون های سونی هم صادق هست به همین دلیل قیمت تلویزیون سونی هم در مدل های OLED بیشتر از مدل های ال ای دی است. تلویزیون هوشمند ال جی مدل ۶۵A۱ از فناوری Dolby Vision IQ پشتیبانی می‌کند و می‌تواند تمامی محتواها را با کیفیت بسیار بالا بر روی صفحه نمایش ۶۵ اینچ نمایش دهد. این تلویزیون از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و می‌تواند محتوای صوتی و تصویری را به صورت باورنکردنی و کاملا شگفت انگیز پخش کند. تلویزیون ۶۵ اینچ ال جی ۶۵A۱ صفحه نمایشگر اولد دارد و به فناوری فورکا و سایز صفحه نمایش ۶۵ اینچ مجهز شده است. این تلویزیون صفحه نمایش تخت دارد و از نظر سیستم صوتی دارای دو بلندگوی ۱۰ وات است که به طور کلی هر کدام می‌توانند فضای بانشاطی را برای شما ایجاد کرده و موسیقی‌های مورد علاقه شما را با کیفیت بسیار بالایی در سراسر محیط منتشر کنند. تلویزیون ۴K ال جی ۶۵A۱ برابر ۲۰ وات توان صوتی دارد. این تلویزیون یکی از محصولات بالارده برند ال جی محسوب می‌شود. تلویزیون ال جی به خاطر داشتن فناوری OLED در دسته برترین تلویزیون‌های ال جی نیز قرار گرفته است. زیرا این فناوری کاملا پیشرفته است و می‌تواند کیفیت تصویر بسیار بالایی را برای شما ارائه داده و از امکانات و قابلیت‌های تصویری بسیار گسترده‌ای برخوردار است. تلویزیون هوشمند ال جی ۶۵A۱ محصول سال ۲۰۲۱ میلادی است و در لیست جدیدترین تلویزیون‌های ال جی قرار گرفته است. این تلویزیون یک تلویزیون کاملا اقتصادی محسوب می‌شود زیرا می‌تواند کیفیت تصویر و امکانات و قابلیت‌های گسترده ای را ارائه دهد اما از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است. تلویزیون OLED ال جی ۶۵A۱ از میلیون‌ها پیکسل پشتیبانی می‌کند که می‌تواند تصاویر به صورت زیبا و دیدنی بر روی صفحه نمایش ۶۵ اینچ ارائه دهند. یکی از مزیت‌های تلویزیون ۶۵A۱ وجود درگاه HDMI ۲.۱ می‌باشد به همین دلیل شما می‌توانید از امکانات بازی این تلویزیون استفاده کنید. اگر قصد خرید تلویزیون ۶۵ اینچ ال جی ۶۵A۱ را دارید برای کسب اطلاعات بیشتر به فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو مراجعه نمایید.

تلویزیون 65 اینچ ال جی 65A1 درسایت دبی کوچولو

طراحی تلویزیون ۶۵ اینچ ال جی ۶۵A۱

 تلویزیون ۴K ال جی مدل ۶۵A۱ به فناوری اولد مجهز شده است و از طراحی بی نظیر برخوردار است و می‌تواند کیفیت تصویر عالی ارائه دهد. اما همزمان طراحی زیبا و مدرن نیز دارد و در هر محیطی که قرار بگیرد آن را کاملا شیک و زیبا می‌کند. به همین دلیل تلویزیون OLED ال جی ۶۵A۱ توجه کاربران بسیاری را به خود جلب کرده است. این محصول صفحه نمایش ۶۵ اینچ دارد و در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه شده است. تلویزیون ۶۵A۱ به صورت خاص طراحی شده است و از الگوریتم‌های طراحی مدرن نیز پیروی می‌کند. به همین دلیل با دکوراسیون اتاق خواب راحتی هماهنگ شده و زیبایی چشم نوازی را به اتاق خانه شما می‌بخشد. تلویزیون ۶۵A۱ از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و بدنه کاملاً باریک و مقاوم دارد. این تلویزیون به قدری باریک است که شما می‌توانید از آن همچون قاب هنری بسیار زیبا استفاده کنید. بدنه تلویزیون ۶۵A۱ برابر ۴۷ میلیمتر است که به راحتی قابلیت نصب به دیوار نیز دارد.

کیفیت تصویر تلویزیون ۲۰۲۱ ال جی ۶۵A۱

آنچه که باعث شده است تلویزیون ال جی ۶۵A۱ از کیفیت بی نظیری برخوردار شود فناوری اولد می‌باشد این فناوری باعث شده است که هر پیکسل به صورت مستقل قابلیت تنظیم خودکار داشته باشد و متناسب با اطلاعات دریافتی و ورودی کیفیت و رنگ‌ها را دریافت کرده و آنها را با بالاترین کیفیت بر روی صفحه نمایش ۶۵ اینچ ارائه می‌دهد. این تلویزیون در رده تلویزیون های QLED سامسونگ قرار دارد. قیمت تلویزیون سامسونگ بسته به سری آنها متفاوت است و هر چی سری بره بالاتر، طبیعتا قیمت هم همراه آن بیشتر میشود. تلویزیون ۶۵A۱ می‌تواند کیفیت تصاویر پایین را نیز ارتقا داده و تمامی محتوا را با بهترین کیفیت تصویر پخش کند. تلویزیون ۶۵A۱ به پنل خود مختار مجهز شده است و دارای پیکسل‌های خودمختار می‌باشد. این پیکسل‌ها به صورت مستقل روشن و خاموش می‌شوند. به همین دلیل تلویزیون ۶۵A۱ نور پس زمینه ندارد و از بدنه بسیار باریکی برخوردار است. تلویزیون هوشمند ال جی ۶۵A۱ از روشنایی فوق‌العاده‌ای برخوردار است و می‌تواند نسبت کنتراست بی نهایت را برای شما ارائه دهد. هر چه کنتراست تصاویر افزایش یابد مرز میان رنگهای سفید و مشکی به خوبی قابل تشخیص است و شما می‌توانید جزئیات کامل از تصاویر را مشاهده کنید. تلویزیون ۶۵ اینچ ال جی ۶۵A۱ به فناوری فورکا مجهز شده است و می‌تواند تمامی تصاویر را به صورت واقعی و زیبا پخش کند. تلویزیون ال جی ۶۵A۱ دارای پردازنده آلفا ۷ است و سرعت و دقت بسیار بالایی در پردازش اطلاعات دارد.

تلویزیون 65 اینچ ال جی 65A1 درسایت دبی کوچولو

سیستم صوتی تلویزیون هوشمند ال جی ۶۵A۱

تلویزیون OLED ال جی مدل ۶۵A۱ به بلندگوهای بسیار باکیفیت مجهز شده است. این تلویزیون سیستم صوتی دو کاناله دارد و از ۲۰ وات توان صوتی برخوردار است. صدای ارائه شده از این محصول کاملا مناسب و رسا میباشد. وجود فناوری دالبی اتموس باعث شده است که صدای تلویزیون ۶۵A۱ کامل و قدرتمند بوده و محیطی سرشار از آرامش و لذت را برای شما ایجاد کند. وجود فناوری دالبی ویژن بهترین ترکیب صوتی تصویری را برای شما ارائه می‌دهد. این تلویزیون صداها را کاملاً رسا و بدون هیچگونه نویز صوتی ارائه می دهد. با وجود قابلیت AI Sound صدا به خوبی پردازش شده و با کیفیت بالا ارائه می‌شود. این تلویزیون می‌تواند نویزهای اضافه را از بین برده و به خاطر وجود فناوری Clear Voice III امکانات صوتی گسترده ای دارد. تلویزیون ۲۰۲۱ ال جی ۶۵A۱ ۶۵ اینچ دارد و از فناوری Sound Share پشتیبانی می‌کند به همین دلیل می‌توانید صدای تلویزیون را به اشتراک بگذارید و بدون اینکه برای دیگران مزاحمت ایجاد کنید صدای تلویزیون را از گوشی همراه خود تان دریافت کنید.

امکانات و قابلیت‌های تلویزیون اسمارت ال جی ۶۵A۱

تلویزیون ۲۰۲۱ ال جی مدل ۶۵A۱ به جدیدترین نسخه سیستم عامل تایزن مجهز شده است. این تلویزیون دارای سیستم عامل webOS است و در مقایسه با سال‌های گذشته تغییرات بسیار زیادی داشته است. نسخه جدید سیستم‌ عامل webOS کاملا متفاوت با نسخه‌های قدیمی است. این تلویزیون از امکانات و قابلیت‌های هوشمند فراوانی برخوردار است و به هوش مصنوعی مجهز شده است. تلویزیون ۲۰۲۱ ال جی ۶۵A۱ امکانات و قابلیت‌های گسترده ای دارد و شما به اینترنت دسترسی دارید و می‌توانید انواع اپلیکیشن‌ها را دانلود و نصب کنید. همچنین با خرید تلویزیون ۶۵ ال جی ۶۵A۱ تجربه بازی‌های هیجان انگیز را خواهید داشت.

تلویزیون 65 اینچ ال جی 65A1 درسایت دبی کوچولو

نتیجه گیری

 تلویزیون ال جی مدل ۶۵A۱ سایز ۶۵ اینچ دارد و به ریموت کنترل جادویی مجهز شده است. این تلویزیون امکانات و قابلیت‌های اسمارت، کیفیت تصویر فورکا و ۲۰ وات توان صوتی دارد و در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه شده است. تلویزیون ۶۵A۱ از نظر کیفیت ساخت در مقایسه با سایر محصولات برتر می‌باشد. این تلویزیون به فناوری اولد مجهز شده و می‌تواند کیفیت بینظیر را برای شما ارائه دهد. اگر قصد خرید تلویزیون ۶۵A۱ را دارید می‌توانید به فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو مراجعه کرده و این تلویزیون را با قیمتی استثنایی خریداری نمایید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید