اراک - ایرنا - مدیر شعب بانک سپه استان مرکزی گفت: جذب منابع بانک سپه این استان امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۵ درصد افزایش یافت و از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال بوده است.

منابع بانک سپه استان مرکزی ۳۵ درصد افزایش یافت

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی، «امراله زند» روز چهارشنبه افزود: این منابع در ابتدای آبان ماه جاری به ۱۱۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال افزایش یافته و بانک سپه این استان با جذب حجم مذکور منابع مالی رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده‌ است.

وی ادامه داد: مصارف بانک سپه استان مرکزی از ۳۳ هزار و ۱۹میلیارد ریال در ابتدای سال جاری با رشد ۲۳ درصدی به ۴۰ هزار و ۳۸۹ میلیارد ریال رسیده‌ است.

مدیر شعب بانک سپه استان مرکزی خاطرنشان کرد: میزان مطالبات این بانک پس از ادغام در پایان سال گذشته به ۹۳۹ میلیارد ریال رسید که رصد و پایش روزانه مطالبات غیرجاری شعب، برنامه ریزی و اقدامات لازم برای کنترل و وصول مطالبات شعب استان در دستور کار است.

زند یادآورشد: با رشد منابع بانک سپه استان مرکزی در ابتدای آبان ماه جاری، سهم درصد منابع در استان ۲۴ درصد، سرانه منابع شعب به مبلغ یک هزار و ۴۹۱ میلیارد ریال، سرانه پرسنلی به ۱۳۹ میلیارد ریال، سرانه کل تسهیلات به شعب ۵۱۸ میلیارد ریال و سرانه کل تسهیلات به پرسنل نیز به مبلغ ۴۸ میلیارد ریال رسیده‌ است.

وی ادامه داد: بانک سپه استان مرکزی در راستای توسعه بخش‌های مختلف اقتصادی استان در این مدت یک‌هزار و ۲۳ میلیارد ریال منابع مالی در قالب ۱۰۸ فقره تسهیلات در بخش صنعت و معدن، ۲۶۰ میلیارد و ۴۸۸ میلیون ریال در قالب ۲۴۶ فقره تسهیلات در بخش کشاورزی، ۳۸۷ میلیارد و ۳۳۹ میلیون ریال در قالب ۱۲۳ فقره تسهیلات در بخش خدمات بازرگانی و ۳۶ میلیارد و ۹۳ میلیون ریال در قالب ۴۱۱ فقره تسهیلات در بخش خدمات پرداخت کرده‌ است.

مدیر شعب بانک سپه استان مرکزی با یادآوری پرداخت ۵۸۶ میلیارد ریال منابع مالی در قالب یک‌هزار و ۹۷ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به زوج‌های استان در سال گذشته توسط این بانک کفت: ۷۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال منابع مالی نیز امسال در قالب ۷۲ فقره تسهیلات ازدواج پرداخت شده‌است.

زند خاطرنشان کرد: هشت میلیارد ریال منابع مالی در راستای کمک دولت در بخش پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن مستاجران در قالب ۳۲ فقره تسهیلات تا پایان مهرماه به واجدان شرایط استان پرداخت شد.

وی، از پرداخت هشت هزار ۱۸۷ فقره تسهیلات کارت اعتباری به مبلغ بیش از سه هزار و ۱۹۵ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال برای رفع نیاز ضروری خانوارها و اقشار کم درآمد توسط بانک سپه استان مرکزی در سال جاری خبرداد.

زند، با یادآوری نصب ۱۱ هزار و ۳۲ دستگاه کارتخوان تا ابتدای آبان ماه امسال برای مشتریان بانک سپه استان مرکزی افزود: بانک سپه این استان سال گذشته رتبه نخست را در زمینه نصب (pos کارا) در سطح استان‌های کشور به خود اختصاص داده‌ است.

مدیر شعب بانک سپه استان مرکزی در زمینه فعالیت‌های ارزی بانک سپه استان اظهار داشت:  این بانک با ۱۲ شعبه فعال در زمینه حواله و اعتبار اسنادی ریالی امسال با وجود افزایش تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی، ۳۸۳ فقره حواله و بروات ارزی به مبلغ ۱۳۵ میلیون و ۵۹ هزار دلار برای ۵۳ واحد تولیدی و شرکت صنعتی در شعب بانک سپه منطقه صادر کرده‌است.

بانک سپه استان مرکزی پس از ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح در این بانک، با ۷۸ شعبه در این استان به خدمت رسانی به مشتریان مشغول است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید