صاحب گربه ۲۶ ساله به طور اتفاقی متوجه شد که گربه اش می‌تواند یک رکورد را در گینس ثبت کند.

نام این گربه ۲۶ ساله به عنوان پیرترین گربه زنده جهان در گینس ثبت شد! / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یک گربه اورگان ممکن است به زودی عنوان رکوردهای جهانی گینس را به دست آورد، زیرا صاحبانش دریافتند که او دو سال از گربه فعلی که به عنوان پیرترین گربه زنده جهان شناخته می‌شود، بزرگتر است. چارلی بریگز از آمریکا که صاحب این گربه است گفت که دوستانش به او پیشنهاد کردند با رکوردهای جهانی گینس تماس بگیرد تا ببیند آیا گربه او، سم، ممکن است در سن ۲۶ سالگی پیرترین گربه زنده جهان باشد یا خیر.

بریگز همچنین در مصاحبه‌ای اینترنتی گفت من از گینس پرسیدم، و آن‌ها گفتند: "پیرترین گربه زنده‌ای که ما در حال حاضر داریم ۲۴ سال دارد. من به گینس گفتم گربه من بزرگتر از ۲۴ سال است. من خیلی عصبانی شده بودم. سپس من موضوع را در شبکه‌های اجتماعی مطرح کردم و با واکنش دوستانم مواجه شدم. آن ها به من گفتند که گربه ام می تواند صاحب این عنوان شود و مرا تشویق به پیگیری موضوع کردند.

بریگز گفت وقتی سم در سال ۲۰۰۲ گربه را در ممفیس تحت مراقبت خود قرار داد، یک ولگرد بود، اما دامپزشکش تایید کرد که او ۲۶ سال دارد و در سلامت کامل است. بریگز گفت که در حال ارائه مدارک مناسب به رکوردهای جهانی گینس است تا سم به طور رسمی به رسمیت شناخته شود. گینس پیرترین گربه تاریخ را به نام کرم پاف، گربه‌ای تگزاسی که ۳۸ سال و ۳ روز عمر کرد، ثبت کرده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید