در گزارش زیر به معرفی عجیب ترین کافی شاپ های جهان پرداخته ایم که از شنیدن آن متعجب خواهید شد.

حقایقی جالب درباره عجیب‌ترین کافی شاپ‌های جهان / تصاویر

به گزارش سلا م نو، کافی شاپ از اماکن تفریحی مهم در نقاط مختلف کشورهاست. در ادامه با عجیب ترین کافی شاپ های جهان آشنا شوید.

کافی شاپ های عجیب جهان به دلایل مختلفی همچون معماری جالب و نحوه چیدمان و دکوراسیون مورد توجه قرار گرفته اند. این مکان ها با توجه به ویژگی های خاص شان همیشه جالب هستند و مردم می توانند ساعت ها در آن جا سرگرم شوند.

جالب ترین کافی شاپ های جهان

کافه ها یکی از مکان های محبوب برای گذراندن اوقاتی خوش و پر از آرامش به شمار می رود، که پس از یک روز کاری پرمشغله می تواند خستگی را از تن به در آورد.

اگر به دنبال یک کافی شاپ ایده آل باشید، معمولا چه ویژگی هایی را مد نظر می گیرید. برخی در کنار محیطی به دور از سروصدا، دوست دارند، در فضایی جالب و پراز سرزندگی یک فنجان قهوه لذیذ میل کنند.

در جهان افراد خلاق با کمی تغییر و ایده های خارق العاده کافه های عجیب در عین حال رویایی را تاسیس کرده اند که علاوه بر ثروت به شهرت خوبی نیز رسیده اند. در این مطلب 10 تا از عجیب ترین کافی شاپ های دنیا را به حضورتان معرفی کرده ایم، بیایید لحظات هیجان انگیزی را در کنار هم سپری کنیم.

جالب ترین کافی شاپ های جهان,جالب ترین کافی شاپ های دنیا,عجیب ترین کافی شاپ های جهان,

10. کافه فورتزا مدیکا، ایتالیا | Fortezza Medicea Restaurant

ساختمان یک زندان قدیمی در ایتالیا در سال 2007 به مزایده گذاشته و به یکی از زندانیان سابقش فروخته شد. این زندانی محبس قدیمی را به یک کافی شاپ منحصر به فرد تبدیل نمود و تمام پرسنلش را از میان محکومین سابقه دار انتخاب کرد.

شاید گمان کنید کسی  برای صرف یک فنجان قهوه هرگز پا به یک مکانی پر از مجرمین خطرناک نخواهد گذاشت، اما این کافه یکی از پرفروش ترین، اماکن تجاری مردمی به شمار می رود.

عجیب ترین کافی شاپ های دنیا,کافی شاپ های عجیب,کافی شاپ های عجیب دنیا,

9. کافه اچ. آر. گیگر، سوییس | HR Giger Cafe

گیگر یکی از هنرمندان بزرگ ساخت جلوه های ویژه رباتیک در سینما هالیوود است که در سوییس دو شعبه کافی شاپ را با نام خودش تاسیس نموده. او در این کافه ها مجموعه ای آثار تخیلی را گنجانده، که بسیار از سوی مشتریان مورد استقبال قرار گرفت.

زمانی که به فضای یکی از عجیب ترین کافی شاپ های جهان وارد می شوید، باید هر لحظه در انتظار یک اتفاق خارق العاده یا اعجاب انگیز از سوی ساخته های گیگر باشید.

جالب ترین کافی شاپ های جهان,جالب ترین کافی شاپ های دنیا,عجیب ترین کافی شاپ های جهان,

8. کافه ربات ژاپن | Robot Restaurant

تقریبا همه ما چشم بادامی های ژاپنی را به ساخت انواع ربات های منحصر به فرد در دنیا می شناسیم. حال ژاپنی ها اقدام به ساخت یکی از جالب ترین کافی شاپ های جهان کرده اند، که فضایی کاملا تخیلی دارد.

پرسنل کافه را مجموعه از ربات های خدمتکار تشکیل داده اند؛ که پس از دریافت سفارش مشتری به آشپزخانه رفته و پس از آماده سازی با سینی تزئین شده به نزد اشخاص بازمی گردند. بعضی از افرادی که با این محیط آشنایی ندارند در نگاه اول دچار ترس و وحشت می شوند.

عجیب ترین کافی شاپ های دنیا,کافی شاپ های عجیب,کافی شاپ های عجیب دنیا,

7. کافه کلنیک، سنگاپور |Clinic Cafe

یکی از کافی شاپ های عجیب دنیا در سنگاپور وجود دارد، که ظاهری شبیه به بیمارستان دارد. پرسنل آن جا با روپوش و لباس پرستاران در حال خدمت می باشند و تمام خوراکی ها در ظروف استیل مانند کلنیک ها سرو می شوند.

صندلی های کافه همگی ویلچر بوده و حتی غذاهای طبخ شده هم به شیوه خوراکی های بیماران تهیه می شوند. جالب است بدانید این مکان برای سنگاپوری ها و افرادی که به تغذیه سالم علاقه مندند، بسیار محبوبیت بالایی پیدا کرده.

جالب ترین کافی شاپ های جهان,جالب ترین کافی شاپ های دنیا,عجیب ترین کافی شاپ های جهان,

6. کافه دو زیستان، ژاپن | Amphibian Cafe

در ادامه معرفی عجیب ترین کافی شاپ های دنیا باز هم به ژاپن می رسیم. کافه دو زیستان مکانی کاملا جنگلی دارد و شما می توانید انواع خزندگان را در محیط آن ببینید.

زمانی که به کافی شاپ وارد می شوید، گویی به بخشی از جنگل های آمازون رفته اید و میزها شبیه استوانه های شیشه ای که قفس خزندگانی همچون مار می باشند، طراحی گردیده اند.

بعضی از حیوانات مانند آفتاب پرست، بزمجه و مارکولک های رنگین کمان آزادانه در میان مشتریان به تردد می پردازند.

عجیب ترین کافی شاپ های دنیا,کافی شاپ های عجیب,کافی شاپ های عجیب دنیا,

5. کافه خیاط، پاریس | Sweat Shop

نوادگان یکی از خیاطان کهنه کار پاریسی پس از مرگ پدربزرگ شان مغازه او را به کافی شاپی متفاوت تبدیل نمودند.

آنها هیچ کدام از ابزار خیاطی پدربزرگ را جا به جا نکردند و مشتریان سر میزهایی که پر از وسایل دوخت و دوز است، به نوشیدن قهوه می پردازند.

جالب ترین کافی شاپ های جهان,جالب ترین کافی شاپ های دنیا,عجیب ترین کافی شاپ های جهان,

4. کافه نیو لاکی، هند | New Lucky Restaurant

کافی شاپ عجیب بعدی از لیست ما در کشور هندوستان قرار گرفته. نیولاکی در زمینی که قبلا گورستان بوده تاسیس گردیده و از آن جا که هندی ها به مردگان اهمیت زیادی می دهند، به قبرها دست نزده و میز مشتریان درست کنار گورها واقع شده اند.

شاید تا به حال حتی در خواب هم ندیده باشید که در کنار قبرستان به نوشیدن قهوه یا خوراکی مشغولید.

عجیب ترین کافی شاپ های دنیا,کافی شاپ های عجیب,کافی شاپ های عجیب دنیا,

3. کافه جغد، ژاپن | Cafe De Buhos

در اکثر کشورها و ملیت ها معمولا جغد را یک حیوان شوم می خوانند، که نگهداری از آن ویرانی به دنبال خواهد داشت اما ژاپنی ها بر خلاف سایر ملل جغد را حیوانی خوش یمن می دانند.

کافه ای در شهر توکیو در قسمت سقف و بالکن لانه های بزرگی برای جغدها ساخته و همزمان از 12 تا از این پرندگان زیبا نگهداری می کنند. مشتریان کافه همزمان با صرف خوراکی ها از پرواز جغدها لذت می برند و از میل سفارش های شان لذت می برند.

جالب ترین کافی شاپ های جهان,جالب ترین کافی شاپ های دنیا,عجیب ترین کافی شاپ های جهان,

2. کافه آکواریوم، برزیل | Aquarium Cafe

برزیل با ساخت آکواریوم بزرگ بر فراز یک کافی شاپ در کنار ایجاد فضایی دلچسب و آرامبخش، جاذبه ای بی نظیر را در صنعت گردشگری نیز ایجاد کرده است.

کافه درست زیر هلالی آبی رنگ از آب و انواع ماهی های چشم نواز قرار گرفته و مشتریان به معنای واقعی از لحظاتی روح نواز نهایت لذت را می برند. پیشنهاد می کنیم که اگر روزی به این کشور سفر کردید، حتما سری هم به یکی از جالب ترین کافی شاپ های جهان بزنید.

عجیب ترین کافی شاپ های دنیا,کافی شاپ های عجیب,کافی شاپ های عجیب دنیا,

1. کافه ماهیگیری، ژاپن | Zauo Restaurant

چشم بادامی های خلاق باز هم شگفتی آفریدند. آن ها با ساخت کافی شاپی که امکانات ماهیگیری را در اختیار مشتریانش قرار می دهد، توانسته محبوبیت بالایی برای خودش کسب کند.

سازندگان کافه معتقدند افراد با صرف وقت برای ماهیگیری به تعادل روحی و آرامش می رسند و انرژی های منفی را از وجودشان می زدایند، فضای این کافه در نوع خود بسیار جذاب است و مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید