انتشار تصویری از پرستو صالحی بازیگر زن مشهور سینما و تلویزیون در ترکیه با موهای چتری با واکنش کاربران فضای مجازی همراه بوده است.

کشف حجاب پرستو صالحی در ترکیه با موهای چتری! / عکس

پرستو صالحی از سلبریتی های پرکار در فضای مجازی است. پرستو صالحی در یک مصاحبه از بی رحم بودن حرفه بازیگری گفت. پرستو صالحی در اینستاگرام به کار تبلیغات می پردازد. پرستو صالحی عکسی جدید از خود در استوری منتشر کرده است. در این عکس کودکی پرستو صالحی را هم می توان دید.

چتری پرستو صالحی

پرستو صالحی در این عکس موهایش را به شکل چتری زده است و الان خود را با دوران بچگی‌اش مقایسه کرده است.

پرستو صالحی: خیلی از هنرمندانی خارج از ایران افسرده هستند

«پرستو صالحی» با اشاره به اهمیت وجود فضای مجازی در ایران گفت: برای هنرمندان ایرانی خیلی لازم است که در فضای مجازی باشند، و واقعا بدون فضای مجازی خیلی از ماها ممکن است بمیریم.

پرستو صالحی

خیلی‌ها در طول سال بیکار هستند و تقسیم کار درست صورت نمی‌گیرد چون این حرفه ما بی‌رحم است، وقتی روی آنتن نیستی فراموش می‌شوی، وقتی پول نداری به لحاظ روحی اعصابت بهم می‌ریزد، وقتی مردم تو را فراموشت می‌کنند افسرده می‌شوی و مجموع اینها باعث می‌شود شما به عنوان یک هنرمند دیده شدن را دوست داشته باشی.

پرستو صالحی فراموش شد

وی افزود: من سالهاست خیلی کم کارم و این کم کاری در حوزه بازیگری باعث شد فراموش شوم و حتی در دوره‌ای بسیار آدم تلخی شده بودم، شرایط مالی بدی داشتم به طوری که به عنوان مهمان هم دیگر به برنامه‌ها دعوت نمی‌شدم، الان می‌گویند کی روی بورس هست، کی تعداد فالوورهایش بیشتر هست آن را دعوت کنیم.

پرستو صالحی

بازیگر سریال زیر آسمان شهر تصریح کرد: ما در هر مراسمی که حضور پیدا می‌کنیم به جز خیریه ها، پول دریافت می‌کنیم، زمانی که سر کار نیستم با حضورم در افتتاحیه یا اختتامیه مزون یک لباس پول دریافت می‌کنم و این را همه بدانند باکی‌ام ندارم، وقتی سر کار نیستم به این پول نیاز دارم وگرنه نمی‌توانم امرار معاش درستی داشته باشم.

کد خبرنگار: ۱۵
۴دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    0 0
    داخل ادم باشند فراموش نمی شوند
  • IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    0 0
    انقدر پست و عکس از خودش میذاره که فراموش نمیشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید