چترباز برزیلی حین فرود تصادفا روی سیم‌های برق فشار قوی سقوط کرد، اما این حادثه خطری برای این فرد به همراه نداشت.

لحظه سقوط مرد چترباز روی سیم برق ولتاژ قوی / فیلم

به گزارش سلام نو، یک چترباز برزیلی پس از فرود روی سیم‌های برق فشار قوی از مرگ گریخت. این چترباز در حال فرود بود که بر اثر شدت وزش باد کنترل چتر خود را از دست داد و روی سیم‌های برق فرود آمد. این اتفاق در تاریخ ۱۸ نوامبر در منطقه چاریتاس در جنوب شرقی برزیل رخ داد. در این حادثه چترباز «خوزه دِ لاکردا»، عضو پلیس ریودو ژانیرو برزیل دچار جراحت شدید ستون فقرات شد.

ویدئویی که توسط شاهدان عینی تهیه شده چگونگی وقوع حادثه را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو این چترباز در حال پرواز بر فراز دو ساختمان مرتفع دیده می‌شود. لحظاتی بعد او به لبه پشت بام یکی از دو ساختمان برخورد کرده و در ادامه بر اثر شدت جریان باد به سمت سیم‌های برق فشار قوی سقوط می‌کند. او در ادامه با عبور از میان سیم‌های برق فشار قوی با شدت زیادی به زمین برخورد می‌کند. در انتهای ویدئو صدای بلندی که حاصل برخورد این چترباز به زمین است، شنیده می‌شود. همچنین در این ویدئو صدای این چترباز که از شدت درد زیاد فریاد می کشد شنیده می شود.

افرادی که در خیابان رئوا کلوتیلده ماریا حضور داشتند بلافاصله به کمک این چترباز شتافتند. آقای لاکردا در ابتدا قادر به حرکت دادن دست و پای خود بود، اما بعدا پزشکان اعلام کردند که دچار جراحت شدید ستون فقرات شده است. او بلافاصله توسط ماموران آتشنشانی برای درمان به بیمارستان ایستادوآ آزِوِدو منتقل شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید