پسر جوان حین تهیه ویدئوی سلفی بر اثر برخورد با قطار کشته شد.

برخورد وحشتناک قطار با پسر جوان روی ریل / فیلم

به گزارش سلام نو، یک مرد ۲۲ ساله هندوستانی که نزدیک ریل در حال تهیه ویدئوی سلفی بود بر اثر برخورد با قطار جانش را از دست داد. این حادثه زمانی رخ داد که «ساجو چور» پشت به یک قطار تندرو مشغول ضبط یک ویدئوی سلفی بود. این اتفاق ساعت ۵.۳۰ دقیقه بعدازظهر روز شنبه و در منطقه «شارادیو بابا» واقع در ایالت مادهیا پرادش هند رخ داد.

ویدئویی که توسط دوست قربانی تهیه شده چگونگی وقوع حادثه را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو در حالی که قطار به قربانی نزدیک می‌شود او ناگهان تلفن همراه خود را مقابل صورتش گرفته و پشت به قطار مشغول ضبط ویدئو می‌شود. راننده قطار با دیدن این صحنه و به صدا درآوردن سوت قطار تلاش می‌کند تا این پسر جوان از خطری که جان او را تهدید می‌کند، آگاه کند. با این حال چور که کاملا محو تهیه ویدئوی سلفی شده همچنان به ایستادن در کنار ریل ادامه می‌دهد که منجر به برخورد شدید قطار با او می‌شود.

بنا به گزارش پلیس محلی هند قربانی قصد تهیه یک فیلم ماجراجویانه از خود و انتشار آن در صفحه اش در یکی از شبکه اجتماعی را داشت که دچار این حادثه شد. دوست قربانی به رسانه‌ها گفت که چور در مقابل چشمانش و در فاصله‌ای بسیار نزدیک به شدت با قطار برخورد کرد و جان باخت.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید