مدیر عامل بانک رفاه کارگران و هیات همراه به منظور شرکت در مراسم بهره برداری از پروژه ها و طرح های عمرانی ، ساختمانی ، کشاورزی و بهداشتی شهرستان شهداد که با مشارکت و حمایت این بانک اجرایی و عملیاتی شده اند، به این شهرستان وارد شدند.

مدیر عامل بانک رفاه کارگران به شهدای گمنام شهداد ادای احترام کرد

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران ، در این سفر دکتر لله گانی و هیات همراه در مراسم افتتاح پروژه ها و طرح ها که شامل احداث ۳۳ واحد مسکونی ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، لایروبی ۵ رشته قنات، احداث استخر کشاورزی ، احداث ۵۰ چشمه سرویس بهداشتی در مناطق مختلف شهرستان و بازسازی و پیرایش مقبره شهدای گمنام شهرستان شهداد می شود، شرکت کردند.
دکتر لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران و دکتر پور ابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و هیات همراه با حضور در مقبره شهدای گمنام این شهرستان که با کمک های بلاعوض بانک رفاه کارگران بازسازی و بازپیرایی شده است، با قرائت فاتحه به روح شهیدان گمنام آرمیده در این مکان مقدس، به این شهیدان والامقام ادای احترام کردند.
دکتر لله گانی در این مراسم گفت: بانک رفاه از بدو تاسیس تاکنون به عنوان یک  بانک اجتماعی علاوه بر ارائه خدمات بانکی، همچنین فعالیت های گسترده ای نیز در حوزه مسئولیت اجتماعی داشته است. حمایت بانک از پروژه هایی که امروز به بهره برداری می رسند نیز در راستای ایفای نقشی موثر توسط بانک در حوزه مسئولیت اجتماعی است.
وی افزود : شهرستان شهداد یکی از شهرستان های کمتر برخوردار استان کرمان محسوب می شود و بانک رفاه کارگران سعی کرده با اجرایی کردن این پروژه ها به سهم خود در راستای محرومیت زدایی از شهرستان ، اقدام کند. 
مدیر عامل بانک رفاه کارگران به ظرفیت های گردشگری شهرستان شهداد اشاره کرد و گفت: این شهرستان از ظرفیت های بسیار زیادی در حوزه گردشگری و مشاغل خانگی برخوردار است که متاسفانه تاکنون مورد بهره برداری مناسب قرار نگرفته اند، ضرورت دارد اقدامات مناسبی برای استفاده از این ظرفیت ها آغاز شود، بانک رفاه نیز به سهم خود از این اقدامات حمایت می کند.
وی تصریح کرد: تمامی پروژه های اجرایی در این شهرستان باید پیوست اشتغال زایی داشته باشند. بدون شک با ایجاد اشتغال علاوه بر ایجاد رونق و رفاه ، از آسیب های اجتماعی و بزهکاری ناشی از بیکاری ممانعت به عمل می آید. 
دکتر لله گانی به تسهیلات اشتغال زایی بانک رفاه کارگران اشاره کرد و گفت: اقدامات بانک در این حوزه بسیار گسترده بوده است و این بانک آمادگی دارد از منابع داخلی و همچنین منابع صندوق توسعه ملی نزد این بانک، در راستای تکمیل و اجرای پروژه های خرد و کلان در استان کرمان و به ویژه شهرستان شهداد ، استفاده و از این طریق بستر توسعه اشتغال در این استان را فراهم کند. 
دکتر لله گانی بر ضرورت جذب سرمایه گذار اشاره کرد و گفت: ضرورت دارد بستر را برای این مهم مهیا کنیم و از ابزارهای مختلف برای این منظور بهره ببریم.
وی تاکید کرد: بانک رفاه کارگران متعلق به سازمان تامین اجتماعی است و به عنوان بانک عامل در حوزه رفاه اجتماعی شناخته می شود. این بانک در طول بیش از ۶۰ سال گذشته همواره با رویکرد توجه به محرومان و قشر ضعیف جامعه فعالیت داشته است و آمادگی داریم بر مبنای این رویکرد در راستای محرومیت زدایی از شهرستان شهداد و ایجاد رونق اقتصادی در این شهرستان ، حمایت مالی و تسهیلاتی خود را گسترش دهیم. 
مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پایان از گروه های جهادی و همه کسانی که بانک رفاه کارگران را در اجرای پروژه های محرومیت زدایی شهرستان شهداد یاری کردند، قدردانی کرد و گفت: به ویژه از دکتر ابراهیمی رییس محترم کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم شریف کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تشکر می کنم که به معنای واقعی بانی کار و همیار بسیار ارزشمندی برای بانک رفاه به منظور اجرای پروژه های محرومیت زدایی شهرستان شهداد بودند. 

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید