مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: انفجار ناشی از نشت گاز شهری منجر تخریب سه واحد مسکونی و وارد شدن خسارت به یک دستگاه خودرو در این شهر شد.

تخریب سه منزل مسکونی در میاندوآب به دلیل انفجار گاز

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، رحیم ناظم فامیان روز پنج‌شنبه با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشت، اظهار داشت: حوالی ظهر امروز پس از تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ این سازمان مبنی بر وقوع یک فقره انفجار در کوچه اردو واقع در خیابان ۱۷ شهریور ، ماموران آتش‌نشانی بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه در یک ساختمان سه طبقه روی داده بود، افزود: در طبقه دوم این ساختمان کارهای تعمیراتی درحال انجام بود که نشت گاز براثر بی‌احتیاطی در این طبقه منجر به وقوع این حادثه شده است.

وی با بیان اینکه موقع انفجار خانواده‌ای در طبقه سوم ساکن بودند، گفت: به علت اینکه مدت زیادی از نشت گاز می‌گذشت، شدت انفجار زیاد بوده و به سقف طبقه دوم این ساختمان خسارت زیادی وارد شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب اظهار داشت: این انفجار همچنین منجر به شکستگی شیشه ‌های طبقه‌های دیگر و فروریختن پنجره های طبقه دوم و ترک برداشتن دیوارهای این ساختمان شد.

ناظم فامیان افزود: همچنین براثر این انفجار شیشه‌های ۲ واحد منزل مسکونی همجاور و ساختمان روبرو هم شکسته شده و به یک دستگاه خودرو نیز خسارت وارد شد.

انفجار گاز موجب تخریب سه منزل مسکونی در میاندوآب شد

وی به شهروندان توصیه کرد، نکات ایمنی لازم را در خصوص وسایل گاز سوز رعایت کنند تا از بروز چنین حوادث ناگواری جلوگیری شود.

امسال این اولین حادثه است که براثر نشتی گاز در میاندوآب روی می‌دهد.

شهر میاندوآب نزدیک به ۱۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید