جمعه هفته گذشته با حضور  کشاورزان و مردم اصفهان تجمعی در کنار پل خواجو برگزار و حاضران در این تجمع مطالبات خود در خصوص احیای زاینده‌رود را بیان کردند.

حمله عناصر فرصت‌طلب و ضد انقلاب به چادر کشاورزان متحصن اصفهانی / کشاورزان اصفهان به تجمع خود پایان دادند؟

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، کشاورزان اصفهان که از روزهای گذشته با برپایی چادر در بستر خشک زاینده‌رود خواستار رسیدگی به وضعیت کشت پاییزه خود بودند، صبح امروز همزمان با تحرک عناصر مشکوک با صدور بیانیه‌ای به تجمع خود پایان دادند.

کشاورزان اصفهانی طی روزهای گذشته با برپایی چادر در بستر زاینده‌رود خواستار رسیدگی مسوولان به مطالبات آن‌ها در خصوص مسائل آب و تعیین تکلیف وضعیت کشت پاییزه بودند.

پس از دو هفته از حضور کشاورزان در بستر زاینده‌رود، روز گذشته شورای میراب ها و آب‌بران و کشاورزان در بیانیه از پایان تجمع خود خبر دادند و اعلام کردند با توجه به وضعیت ذخایر آبی به مسوولان فرصت می‌دهند تا اقدامات لازم برای حل مشکلات را در مهلت تعیین شده به انجام رسانند.

در پی این بیانیه، عناصر فرصت‌طلب و ضد انقلاب که از ابتدا تلاش کردند مسیر مطالبات کشاورزان را تغییر دهند و به فضای ناامنی و بی‌نظمی در اصفهان دامن بزنند با حمله به چادرهای حاضرین در بستر زاینده‌رود قصد داشتند مانع از پایان تجمع کشاورزان شوند.

با اقدام به موقع عوامل انتظامی که در این دو هفته تلاش کردند امنیت تجمع‌کنندگان حاضر در بستر زاینده‌رود را تامین کنند، اراذل و اوباش دستگیر شدند.کشاورزان نیز صبح امروز به تجمع خود پایان دادندومانع از سواستفاده فرصت‌طلبان از مطالبات خود شدند.

جمعه هفته گذشته با حضور  کشاورزان و مردم اصفهان تجمعی در کنار پل خواجو برگزار و حاضران در این تجمع مطالبات خود در خصوص احیای زاینده‌رود را بیان کردند.

پس از این اعتراض مسوولان کشوری و استانی اعلام کردند حل مشکلات کشاورزان را در اولویت قرار دارد.

کد خبرنگار: ۱۴
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید