به تازگی شایعاتی درباره‌ی ازدواج این زوج به راه افتاده است و جنیفر در یکی از مصاحبه‌هایش گفت: «شاید دوباره ازدواج کنم! شما من رو میشناسید. من آدم رمانتیکی هستم و همیشه بودم. چند بار ازدواج کردم و هنوز هم به خوشبختی باور دارم صد در صد و حتمی!»

عکس جدید لو رفته از جنیفر و نامزدش بن افلک

به گزارش سلام نو به نقل از برترین‌ها، این مطلب سریالی، انعکاس گزیده‌ای از رفتارهای خبرساز و اینستاگرامی سلبریتی‌های خارجی‌ست.

به خاطر دارید چند وقت پیش در یکی از شماره‌های مطلبمان درباره‌ی رابطه‌ی احتمالی کیم کارداشیان و پیت دیویدسون گفته بودیم و عکس‌هایی از این دو سوار بر ترن هوایی را دیدیم؟ حالا با انتشار این عکس‌ها در فضای مجازی، این شایعات کمی به واقعیت نزدیک شد و مثل اینکه راستی راستی کیم و پیت با همدیگر سر و سری دارند!

چهره

جورجینا رودریگز، نامزد کریس رونالدو، این عکس را از خودش در حال رفتن به کلاس یوگا به اشتراک گذاشت احتمالا جورجینا برای آماده شدن زایمان خودش را بیشتر از قبل مشغول ورزش و یوگا کرده است! همانطور که می‌بینید خودش هم رانندگی می‌کند و از راننده و همراه هم خبری نیست!

چهره

کاملا مشخص است که بریتنی اسپیرز چقدر از نامزدی با سام اصغری خوشحال و راضی است و هر بار راجع به یک چیز جدید در زندگیشان حرف می‌زند! پس از پستی که چند وقت پیش گذاشت و از آرزوهای جشن عروسیش گفت، این بار با انتشار این عکس تزئینی از پای یک کودک نوشت:« به یه فرزند جدید فکر میکنم! قراره دختر باشه! کاملا مثل این عکس روی انگشتای پاش ایستاده که چیزی رو برداره حتما اینجوریه!»
سام هم در کامنت‌های این پست نوشت:« امیدوارم پاهای تپلی داشته باشه مثل این عکس! البته قرار نیست این رو از من به ارث ببره!»
خلاصه که بریتنی خیلی خوشحال است و با این سن و سال و داشتن دو پسر نوجوان به دختردار شدن هم فکر می‌کند!

چهره

عکس جدیدی از سلنا گومز و مادرش مندی تیفی، در کنار دانیلا پیرسون که برای شماره جدید مجله‌ی entrepreneur گرفته شده است. سلنا و مادرش در این مجله کمپانی جدیدشان که در زمینه سلامت روان فعالیت می‌کند، را معرفی کردند.

چهره

جرد لتو با استایل صورتی در یکی دیگر از مراسم اکران فیلم «خاندان گوچی» که گویا قصد دارد در سراسر جهان جشن اکران بگیرد!

چهره

سلما هایک، بازیگر معروف مکزیکی، که به تازگی ستاره‌ی خودش را در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود دریافت کرد، این عکس خانوادگی را در کنار همسر میلیاردرش فرنچس هنری پینالت و دخترشان ولنتینا پینالت به اشتراک گذاشت.

چهره

عکس جدید لو رفته از جنیفر و نامزدش بن افلک در خیابان‌های لس‌آنجلس! معلوم نیست جنیفر در این عکس چقدر خسته است که به این شکل و شبیه به ارواح افتاده است!
به تازگی شایعاتی درباره‌ی ازدواج این زوج به راه افتاده است و جنیفر در یکی از مصاحبه‌هایش گفت: «شاید دوباره ازدواج کنم! شما من رو میشناسید. من آدم رمانتیکی هستم و همیشه بودم. چند بار ازدواج کردم و هنوز هم به خوشبختی باور دارم صد در صد و حتمی!»

چهره

فتوشوت جدید پنه‌لوپه کروز برای مجله Varirty.

چهره

عکسی که کامیلا کابیو پس از جدایی از شان مندز به اشتراک گذاشت. این دو که یکی از مشهورترین زوج‌های هالیوودی بودند، بعد از دو سال رابطه از یکدیگر جدا شدند و با انتشار بیانیه‌ای این موضوع را اعلام کرده و نوشتند که دوستان صمیمی یکدیگر باقی خواهند ماند!
قسمتی از متن بیانیه را بخوانید:
«ما تصمیم گرفتیم که به رابطه عاشقانمون پایان بدیم اما عشقی که به عنوان دو تا انسان به هم داریم قوی و پابرجاست. ما از این به بعد مثل دو تا دوست صمیمی در کنار هم خواهیم بود!»

چهره

عکسی که ادل از پشت صحنه‌ی آماده شدنش برای کنسرت منتشر کرد. آلبوم جدید این خواننده محبوب هم پس از سال‌ها بالاخره منتشر شد و خیلی زود توانست رکورد تنها آلبوم از یک خواننده زن با بیشترین تعداد نامبروان در تمامی کشورهای دنیا در طول تاریخ موسیقی را بشکند!

چهره

فتوشوت تبلیغاتی جدید پریانکا چوپرا در دبی. چند روز پیش پریانکا، نام خانوادگی همسرش یعنی «جوناس» را از بایوی اینستاگرامش پاک کرده بود که این کار باعث شد شایعات زیادی درباره‌ی جدایی این زوج در فضای مجازی راه بیافتد، تا اینکه پریانکا با گذاشتن یک کامنت عاشقانه زیر پست همسرش نیک جوناس، به همه این شایعات پایان داد!
حالا دلیل پاک کردن نام خانوادگی جوناس توسط پریانکا چه بوده خدا می‌داند!

چهره

عکس جدیدی از آنیا تیلور جوی که برای مجله theststyle گرفته شده است.

چهره

اسکارلت جوهانسون و همسرش در مراسم American cinematique awardsکه در آن از اسکارلت به دلیل فعالیت‌های هنری‌اش تقدیر شد.

چهره

شات جدید دوا کسل، مدل و دختر مونیکا بلوچی برای مجله‌ی اسپانیایی. این روزها عکس‌های قدیمی از دوران جوانی مونیکا هم در فضای مجازی منتشر می‌شود که شباهت زیادی به دوا دارد.

چهره

شارون فونسکا، مدل و نامزد جانلوکا واکی، میلیاردر معروف، این عکس دو نفره را به اشتراک گذاشت. جانلوکا هم در صفحه‌ی خودش یک ویدیو از بنز جی کلاس مخملی شارون و رولز رویس مخملی خودش منتشر کرد و در آن نشان داد که دخترشان بلو 1 ساله هم یک ماشین مخملی دارد و نوشت:« او هم به خانواده مخملی‌ها پیوست!»

چهره

عکس‌های جدیدی از بردلی کوپر و نامزد سابقش، ایرینا شایک در حال قدم زدن دست در دست هم وایرال شده است که باعث به وجود آمدن شایعاتی درباره بازگشتشان به سمت همدیگر شده است.

چهره

عکسی سیاه و سفید و نه چندان خوشحال از جی سو.

چهره

دقیقا بر عکس این عکس از هنری که در خوشحال‌ترین حالت ممکن گرفته شده است!

چهره

عکس دسته جمعی از گروه محبوب BTS که در مراسم American music awards برنده‌ی جایزه‌ی بهترین آهنگ پاپ برایButter و برنده‌ی جایزه‌ی محبوب‌ترین گروه پاپ و بهترین خواننده سال شدند.

چهره

پست شب بخیر لی جون گی با چشمانی خواب‌آلودطور!

چهره

بوراک اوزچویت از حالا برای کریسمس آماده شده است!

چهره

عکسی که هانده ارچل از مراسم اهدای جوایز سایت Ayakli Gazete به اشتراک گذاشت. هانده در این مراسم جایزه‌ی بهترین بازیگر زن ژانر رمانتیک کمدی را دریافت کرد و همچنین جایزه‌ی بهترین زوج هنری را مشترکا با کرم بورسین برنده شد.

چهره

سیبل جان که پس از 6 سال به تازگی دوباره روی صحنه رفت، با لباس‌ها و جواهرات میلیون لیری‌اش بسیار جلب توجه کرد. عده‌ای هم از اندام او انتقاد کردند که دمت آکالین، یکی دیگر از خوانندگان محبوب ترکیه درباره‌ی این انتقادها گفت:« یه وقتهایی منم ورم می‌کنم، وضعیتی واسه مسخره کردن نیست و همه مجبور نیستن لاغر باشن!»

چهره

مریم اوزلی، خوشحال و خندان در خیابان‌های روسیه! به نظرتان آن آقایی که در بنز نشسته در حال فکر کردن به چه چیزی است که آن طور مریم را نگاه می‌کند؟!

چهره

عکسی که هازال کایا به مناسبت تولد پسرش فیکو به اشتراک گذاشت.

چهره

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید