رسانه‌های غیردولتی معتقدند که اولین قدم در موفقیت دولت سیزدهم، دوری از شعارزدگی است زیرا اکنون شرایط به نحوی است که مردم واقعیت‌ها و مشکلات را با گوشت و پوست خود احساس می‌کنند.

حتی برخی حامیان دولت سیزدهم با صراحت و شدت از دولت انتقاد می‌کنند

به گزارش سلام نو، روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:در بررسی عملکرد ۱۰۰ روزه دولت سیزدهم، رسانه‌های غیردولتی به نقد این عملکردها پرداخته و توصیه‌های دلسوزانه‌ای را به دولتمردان ارائه کردند. وضعیت به گونه‌ایست که اکنون برخی حامیان دولت سیزدهم و نمایندگان همسو نیز با صراحت و شدت از دولت دلخواه خود انتقاد می‌کنند.

پرواضح است که دلیل این انتقادات، فشارهایی است که مردم را خسته کرده و از شدت مشکلات به نمایندگان روی می‌آورند و از آنها می‌خواهند برای وادار کردن دولت به حل این مشکلات، کاری بکنند.

این روزها مردم از اینکه برخلاف وعده‌های دولتمردان، ارزاق عمومی هر روز گران‌تر شده، حقوق‌های نجومی همچنان برقرارند، ارز و سکه و خودرو به روند صعودی خود ادامه می‌دهند و خبری از مهار شدن تورم و جلوگیری از گرانی‌ها نیست، سخت منتقد هستند.

رسانه‌های غیردولتی بر پایه همین مشکلات مردم معتقدند که اولین قدم در موفقیت دولت سیزدهم، دوری از شعارزدگی است زیرا اکنون شرایط به نحوی است که مردم واقعیت‌ها و مشکلات را با گوشت و پوست خود احساس می‌کنند و ارزشی برای شعارهای سرگرم‌کننده قائل نبوده و معتقدند عزت کشور و انقلاب، در گرو واقع‌بینی و راه‌حل‌های مبتنی بر واقعیت‌ها و رعایت منافع ملی، با پیش‌شرط حذف منافع جناحی است.


 

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید