نماینده روسیه در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: باید علت اصلی که ایران را به سمت فاصله گرفتن از شرایط برجام سوق داد، یعنی خروج آمریکا از توافق هسته‌ای و فشار عظیم تحریم‌ها که همچنان ادامه دارد را حذف کنیم.

 اولیانوف: دلیل ریشه‌ای فاصله گرفتن ایران از برجام باید حذف شود
به گزارش سلام نو به نقل از فارس، «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در اظهاراتی در نشست امروز شورای حکام آژانس گفت: باید علت اصلی که ایران را به سمت فاصله گرفتن از شرایط برجام سوق داد، یعنی خروج آمریکا از توافق هسته‌ای و فشار عظیم تحریم‌ها که همچنان ادامه دارد را حذف کنیم. تنها راه رسیدن به آن از طریق گفت‌وگوهای وین است.

وی همچنین در خصوص مذاکرات دیروز مدیرکل آژانس اتمی در ایران اظهار داشت: ما برای تلاش رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به منظور اجتناب از شرایط بحرانی در تعامل با ایران ارزش قائلیم. از قصد او برای ادامه همکاری با طرف ایرانی و درخواست او از تهران برای انجام همین کار حمایت می‌کنیم.

نماینده روسیه پیش از این بارها تاکید کرده تمامی مشکلات فعلی که در خصوص برجام به وجود آمده، نتیجه سیاست «فشار حداکثری» دولت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید