مراسم گرامیداشت هفته بسیج مستضعفان با حضورمدیرعامل بانک سینا ، معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، رئیس مرکزمقاومت بسیج و مدیر ارتباطات مردمی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، فرمانده حوزه بسیج شهدای گمنام و جمعی از معاونین و مدیران بانک برگزار شد.

بسیج؛ پشتوانه ای برای دفاع از انقلاب اسلامی در تمامی دوران ها است

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی بانک سینا، مراسم گرامیداشت هفته بسیج مستضعفان با حضورمدیرعامل بانک سینا ، معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، رئیس مرکزمقاومت بسیج و مدیر ارتباطات مردمی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، فرمانده حوزه بسیج شهدای گمنام و جمعی از معاونین و مدیران بانک برگزار شد.

بسیج؛ پشتوانه ای برای دفاع از انقلاب اسلامی در تمامی دوران ها است

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در این مراسم ضمن تبریک ایام تجلیل از مقام بسیج و گرامیداشت دلاوریهای بسیجیان مخلص انقلاب اظهار داشت: حضرت امام(ره) خود را با افتخار بسیجی نامیدند و در مدح بسیج و بسیجی با بهترین واژه، از بسیجی به عنوان لشکر مخلص خدا یاد کردند.

سردار سنایی راد در همین خصوص افزود: بعد از تسخیر لانه جاسوسی در روز 13 آبان، امام راحل در روز 5 آذر فرمان تشکیل سازمان بسیج را صادر کردند تا پشتوانه ای برای دفاع در برابر تهدیدات بزرگ علیه انقلاب اسلامی ایران در همه دوره ها باشد. امام بر این باور بود که بسیج مزرعه ای بدون حصار است و هرکس که غیرتی برای دفاع از میهن دارد، می تواند یک بسیجی مخلص باشد.

وی گفت: امام راحل، بسیج را یک فرهنگ و تفکر عنوان می کردند و معتقد بودند: بسیجی یعنی مرد عمل و اگر این فرهنگ و تفکر بر کشور طنین انداز شود، چشم طمع بیگانگان از میهن دور خواهد شد. بسیج و روحیه بسیجی، ترکیبی از ایمان عمیق به خداوند متعال، دغدغه داشتن، آمادگی برای حضور در میدان عمل و گذشتن از خود و خواسته های خود برای تحقق اهداف متعالی انقلاب اسلامی و خدمت به مردم ایران تا رسیدن به هدف بلند و عالی است.

سردار سنایی راد با تأکید بر اینکه امروز شاهد به ثمر نشستن شجره طیبه بسیج در سایر بلاد اسلامی هستیم، گفت: در سال‌های گذشته هرگاه ضرورت ملی پیشِ‌روی ملت ایران و مسئولان نظام جمهوری اسلامی بوده باز هم بسیج توانسته نسخه بی‌بدیل عمل راهبردی و وسیعی را سرلوحه کار خود قرار دهد و وارد میدان شود و امروز هم مردم بسیجی ما همچنان پیرو امام و انقلاب هستند.

سردارسنایی راد با اشاره به صفات شجاعت و تدبیر بسیجی، از سردار شهید سلیمانی با نام مرد عمل و شخصیتی با تدبیر یاد کرد که چهار دهه عمر خود را برای اهداف انقلاب اسلامی و مردم صرف نمود و در نهایت به آرزویش که شهادت بود، رسید.

در ادامه مراسم کمرروستا رئیس مرکز مقاومت بسیج بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با تقدیر از روحیه بسیجی حاکم بر فضا و محیط بانک سینا گفت: بانک سینا که با روحیه بسیجی اداره می شود و در بزنگاه ها به ویژه در حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه، وارد می شود ناشی از طرز تفکر مدیریت مجموعه به ویژه دکتر ایمانی است که همواره فرهنگ بسیجی را سرلوحه کار قرار داده اند.

وی با اشاره به سخنان امام راحل(ره) در باب فرهنگ بسیج گفت: بسیجی درکار آباد کردن دنیا است اما اهل دنیا نیست، اهل جذب است اما اهل تسامح نیست، ریا کار نیست، پاسدار امور انقلاب است اما سیاسی و جناحی نیست، مجاهد و متعبد است اما خرافی نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود وجه مشترک بنیاد مستضعفان و بنیاد بسیج را در حمایت از مستضعفان دانست و گفت: ایجاد عدل و عدالت از مهمترین رسالت های اسلام و انقلاب است که این دو نهاد در این راستا گام بر می دارند.

در ادامه مراسم راستگو فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای گمنام بانک سینا ضمن قدردانی از روحیه بسیجی و حمایت های بی دریغ دکتر ایمانی مدیرعامل بانک سینا از ایجاد پایگاه های بسیج در بانک خبر داد و اظهار داشت: از اواخر سال گذشته مرکز بسیج بانک با تشکیل شورای بسیج فعالیت خود را آغاز کرد و 3 پایگاه جدید در منطقه غرب و شرق و ستاد تهران راه اندازی شد و این پایگاه ها با جذب نیرو مشغول فعالیت هستند.

راستگو در ادامه سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل ها شهید قاسم سلیمانی فرازی از وصیت نامه ایشان را قرائت کرد.

در پایان این مراسم از تعدادی از جانبازان سرافزار بانک سینا به پاس رشادت ها و از خودگذشتگی ها در جبهه های نبرد حق علیه باطل با اهدای لوح، قدردانی به عمل آمد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید