همه ما ممکن است در دوره های مشخصی دارو و مکمل برای تقویت سیستم ایمنی، حفظ سلامت پوست و ناخن،کمک به ترمیم جراحات و سوختگی ها،کمک به افزایش قد و بلوغ جنسی و... مصرف کنیم.

قرص مکسی کر ایکس گلدن لایف

اما قرص ماکسی کر ایکس گلدن لایف به تنهایی تمام ویژگی های گفته شده را یکجا در خود جای داده است که هر کس را از مصرف مکمل های متفرقه و مختلف بازمیدارد. اجزای اصلی این محصول متشکل از زینک و ویتامین c میباشد که در ادامه بیشتر درمورد این محصول توضیح میدهیم.

هر آنچه که باید در مورد روی بدانیم

روی یک ریزمغذی مفید است که برای سلامت انسان ضروری میباشد. روی نقش مهمی در تنظیم هر مرحله از روند بهبود زخم دارد، اعم از ترمیم غشاء، استرس اکسیداتیو، انعقاد، التهاب و دفاع ایمنی و...

روی یک ماده مغذی است که افراد برای سالم ماندن به آن نیاز دارند. روی در سلول های سراسر بدن یافت می شود که به سیستم ایمنی بدن کمک می کند تا با باکتری ها و ویروس های مهاجم مبارزه کند.البته این را باید بدانیم که بدن همچنین برای ساخت پروتئین ها و DNA، ماده ژنتیکی همه سلول ها، به روی نیاز دارد. روی نقش بسیار مهمی در سلامت پوست دارد،که برای سنتز پروتئین و التیام زخم مورد نیاز بوده و یک آنتی اکسیدان حیاتی میباشد. همچنین ویتامین A را از کبد منتقل کرده و به متابولیسم امگا ۳ کمک شایانی می کند که بر این مبنا قرص مکسی کر ایکس کمک زیادی به سلامت پوست شما میکند.

تاثیر ویتامین c در بدن

ویتامین C که به نام اسید اسکوربیک نیز شناخته می شود، برای رشد، تکامل و ترمیم تمام بافت های بدن ضروری است. در بسیاری از عملکردهای بدن از جمله تشکیل کلاژن، جذب آهن، عملکرد مناسب سیستم ایمنی، بهبود زخم و حفظ غضروف، استخوان ها و دندان ها نقش دارد. ویتامین C، چندین عملکرد مهم دارد که این موارد عبارتند از:

  • کمک به محافظت از سلول ها و حفظ سلامت آنها
  • حفظ سلامت پوست، عروق خونی
  • حفظ سلامت استخوان ها و غضروف

از زمان های قبل ویتامین C به طور گسترده در درمان و پیشگیری از تعداد زیادی از اختلالات مانند دیابت، تصلب شرایین، سرماخوردگی، آب مروارید، گلوکوم، دژنراسیون ماکولا، سکته مغزی، بیماری های قلبی، سرطان و غیره استفاده شده.ویتامین C یک آنتی اکسیدان است که به محافظت از سلول‌های شما در برابر اثرات رادیکال‌های آزاد کمک می‌کند (مولکول‌هایی که هنگام تجزیه غذا یا قرار گرفتن در معرض دود تنباکو و تابش نور خورشید، اشعه ایکس یا منابع دیگر تولید می‌شوند). رادیکال های آزاد ممکن است در بیماری های قلبی، سرطان و سایر بیماری ها نقش داشته باشند.

عملکرد ویتامین c بر سیستم دفاعی 

همانطور که می توان انتظار داشت، کووید-۱۹ افراد را مجبور کرده است تا با تقویت ایمنی، بیشتر بر محافظت از خود در برابر بیماری ها و عفونت ها تمرکز کنند.ویتامین C با پشتیبانی از عملکردهای سلولی متعدد سیستم ایمنی بدن شما،به سیستم دفاعی ایمنی شما کمک می کند. به عنوان یک آنتی اکسیدان، همچنین می تواند با رادیکال های آزاد در بدن مبارزه کند، در نتیجه التهاب را کاهش داده و ایمنی را تقویت می کند.

قرص مکسی کر ایکس گلدن لایف

چرا روی برای سیستم ایمنی مهم است؟

روی به تقویت سیستم ایمنی بدن شما کمک می کند. از آنجایی که برای عملکرد سلول های ایمنی و پیام رسانی سلولی ضروری است، کمبود آن می تواند منجر به ضعیف شدن پاسخ ایمنی شود. مکمل‌های روی سلول‌های ایمنی خاصی را تحریک می‌کنند و استرس اکسیداتیو را کاهش می‌دهند. روی یک ماده معدنی حیاتی است که بدن شما به روش های بی شماری از آن استفاده می کند.در واقع، روی دومین ماده معدنی کمیاب در بدن شما است - بعد از آهن - و در هر سلول وجود دارد.روی برای فعالیت بیش از ۳۰۰ آنزیم که به متابولیسم، هضم، عملکرد اعصاب و بسیاری از فرآیندهای دیگر کمک می کنند، ضروری است.

علاوه بر این، برای رشد و عملکرد سلول های ایمنی حیاتی بوده.روی همچنین برای حواس چشایی و بویایی شما مورد نیاز است. از آنجایی که یکی از آنزیم های ضروری برای طعم و بوی مناسب به این ماده مغذی وابسته است، کمبود روی می تواند توانایی چشایی یا بویایی شما را کاهش دهد.اگرچه روی نقش مهمی در عملکرد سیستم ایمنی ایفا می کند، روی بیش از حد می تواند پاسخ ایمنی شما را سرکوب کند. این معمولاً یک عارضه جانبی کم خونی و نوتروپنی است، اما نشان داده شده است که خارج از اختلالات خونی ناشی از روی نیز رخ می دهد. 

در آخر

قرص مکسی کر ایکس گلدن لایف که حاوی ویتامین c و روی است با تلاش برای رفع تمام نیاز های بدن شما، در تکاپو برای برگرداندن سلامتی به بدن شما میباشد.در صورت باردار بودن حتما با پزشک خود در رابطه نحوه مصرف این محصول مشورت کنید. شما میتوانید قرص مکسی کر ایکس رو از داروخانه آنلاین دارودراگ تهیه کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید