به گفته مهاجم سابق تیم فوتبال آرسنال و مدیر دپارتمان توسعه فوتبال جوانان باشگاه زنیت، تصمیم سردار آزمون برای جدایی از این تیم روسی قطعی است.

جدایی سردار آزمون از زنیت تایید شد

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، «آندره آرشاوین» که سابقه بازی در تیم فوتبال آرسنال انگلیس را دارد و در حال حاضر مدیر دپارتمان فوتبال جوانان باشگاه زنیت است، در خصوص آخرین وضعیت سردار آزمون صحبت کرد.

آرشاوین گفت: آزمون تمایل به رفتن دارد اما هر دو طرف (آزمون و باشگاه زنیت) صادقانه و شفاف رفتار می‌کنند. بازیکن می‌خواهد برود و نمی‌توانیم او را مجبور به ماندن کنیم.

این پیشکسوت فوتبال روسیه در پاسخ به این سئوال که کدام بازیکن روس را می‌توان از نظر کیفیت با آزمون مقایسه کرد؟ افزود: بازیکن مشابهی با آزمون در روسیه نمی بیننم و او در تیم زنیت فقط می‌تواند با یک بازیکن خارجی جایگزین شود.

در حال حاضر از باشگاه‌های لیون فرانسه و آتالانتا ایتالیا به عنوان مشتریان اصلی سردار آزمون یاد می‌شود. قرارداد آزمون با باشگاه زنیت در تابستان ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد و اگر این مهاجم قراردادش را با باشگاه تمدید نکند، به صورت رایگان به تیم دیگری منتقل خواهد شد.

گفته می‌شود باشگاه لیون با پرداخت ۷ میلیون یورو قصد دارد آزمون را در نقل و انتقالات زمستانی همین فصل به خدمت بگیرد. همچنین بحث معاوضه آزمون با «میرانچوک» مهاجم آتالانتا رسانه‌ای شده است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید