محمد متوسلانی، بازیگر، فیلمساز و تهیه‌کننده قدیمی است که هفته قبل دچار شکستگی شانه و برای عمل جراحی در بیمارستان بستری شد.

محمد متوسلانی از بیمارستان مرخص شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، محمد متوسلانی که به دلیل شکستگی شانه در بیمارستان بستری و تحت عمل جراحی قرار گرفته بود، ترخیص شد.

محمد متوسلانی بازیگر، فیلمساز و تهیه‌کننده قدیمی است که در سال ۱۳۳۷ با فیلم «طوفان در شهر ما» به کارگردانی ساموئل خاچیکیان وارد سینما شد. او هفته قبل دچار شکستگی شانه و برای عمل جراحی در بیمارستان بستری شد.

این هنرمند در گفت‌وگویی کوتاه بیان کرد: «خوشبختانه عمل به خوبی انجام شد و بعد از آخرین صحبت‌ها با پزشک، امروز، سه‌شنبه دوم آذر اجازه مرخص‌شدن داده شد و قرار است در منزل باقی مراحل درمان و استراحت را طی کنم.» 

او درباره این که آیا اخیرا در پروژه‌ای مشغول نبوده است؟ گفت: «پیش‌تر صحبت‌هایی برای بازی در یک سریال شده بود و گرچه همکاری‌ام قطعی نبود ولی فعلا نمی‌توانم در پروژه‌ای باشم چون امکان استفاده از دست چپم را ندارم.» 

متوسلانی که در هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم‌نامه «جستجوگر» دیپلم افتخار گرفت و نامزد دریافت جایزه بهترین کارگردانی هم شد، در فیلم‌های «مستانه»، «گناهکاران»، «زمهریر»، «شب روباه»، «بانی چاو» و «دل و دشنه» هم بازی کرده است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید