این هنرمند علت انصراف خود را عدم توانمندی دست‌اندرکاران این پروژه سینمایی نسبت به در اختیار قرار دادن امکانات مورد توافق اعلام کرده است.

همایون شجریان از همکاری با «مست عشق» انصراف داد / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، همایون شجریان با انتشار متنی در صفحه شخصی خود از کناره گیری خود و سهراب پورناظری از قسمت موسیقی پروژه سینمایی مست عشق خبر داد.

همایون شجریان با پروژه سینمایی مست عشق همکاری نمی کند

این هنرمند علت انصراف خود را عدم توانمندی دست اندرکاران این پروژه سینمایی نسبت به در اختیار قرار دادن امکانات مورد توافق اعلام کرده و از عشق خود به نام و جایگاه مولانا سخن گفته است. 

وی همچنین تلویحا اعلام کرد که عشق او به این شاعر و عارف نامی به حدی است که در ساخت موسیقی و همکاری با این پروژه هیچ محدودیتی را نمی‌تواند بپذیرد.

همایون شجریان با پروژه سینمایی مست عشق همکاری نمی کند

مست عشق فیلم سینمایی به کارگردانی حسن فتحی و امید ترکاشوند است. این اثر محصول مشترک ایران و ترکیه است و سرمایه‌گذاران آن شرکت سیماریا (simarya film production) و شرکت ای_ ان_جی (ENG yepim medya) هستند.

این فیلم برشی از زندگی مولوی و شمس تبریزی در سال‌های ۶۴۰ تا ۶۴۵ هجری قمری می‌باشد که در این اثر هنرمندان بنامی چون شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی، پارسا پیروزفر در نقش مولانا حضور دارند؛ همچنین هنرمندان محبوب ترکیه ای چون بنسو سورال در نقش مریم، هانده ارچل در نقش کیمیا خاتون(دختر مولانا)، ابراهیم چلیک‌کول در نقش اسکندر به ایفای نقش پرداختند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید