درباره بهترین مقصد برای ماه عسل با شما صحبت کردیم. ۱۰ جزیره و منطقه بسیار دیدنی و جذاب را نام بردیم که هر یک از آنها جزء حیرت‌انگیزترین و دیدنی‌ترین مناطق طبیعی هستند.

بهترین مقصدها برای ماه عسل را بشناسید

مراسم عروسی یکی از جذاب‌ترین مراسم‌هایی است که برای یک زوج اهمیت دارد. گاهی اوقات افراد یا زوج‌ها فکر می‌کنند همه چیز برای آن یک شب است و باید بهترین‌ها را فراهم کرد. البته که این فکر اشتباه نیست اما بعد از عروسی هزاران سفر و رؤیای کشف نشده در انتظار شما است تا کنار همسرتان سراغشان بروید. هیجان‌انگیزترین و نزدیک‌ترین آنها هم ماه عسل است. شما کدام شهر را به‌عنوان بهترین مقصد برای ماه عسل می‌دانید؟ دوست دارید شروع زندگی‌تان را با کشف کدام قسمت از جهان آغاز کنید؟ اگر هنوز جواب مشخصی برای این سؤال ندارید یا اگر بین چند مقصد مختلف مردد هستید، این مطلب از فلایتیو را بخوانید. در این مطلب قرار است با شما درباره بهترین مقصدها برای ماه عسل حرف بزنیم.

انتخاب بهترین مقصد برای ماه عسل

از شهرهای فرهنگ محور گرفته تا سواحل گرمسیری آرام‌بخش، می‌توانند مقصد شما برای این سفر باشند. همه چیز به روحیه، علایق و بودجه سفر شما بستگی دارد. در ادامه چند شهر مختلف از سراسر جهان را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید به‌عنوان مقصدتان برای سفر به‌یادماندنی ماه عسل به آنها فکر کنید.

سنت لوسیا (St. Lucia)

اگر دنبال یک ماه عسل مجلل در جزایر دریای کارائیب هستید، سنت لوسیا جای شماست. این جزیره در نیمه شرقی و پایین مجمع‌الجزایر کارائیب، بین جزایر مارتینیک و سینت وینسنت واقع شده است. سواحل ماسه‌ای سفید، آب‌های کریستالی و کوه‌های سرسبز این اطراف جزء دیدنی‌ترین مناظری است که خواهید دید. این جزیره را با لقب جزیره عاشقانه‌ها می‌شناسند و یک انتخاب فراموش‌نکردنی و بهترین مقصد برای ماه عسل است. آواز خوش پرندگان را در سراسر جزیره خواهید شنید و از دیدن باغ‌های میوه‌ای مثل موز، نارگیل و درختان انبه شگفت‌زده خواهید شد.

بور بورا (Bora Bora)

زوج‌های جوان زیادی تصمیم می‌گیرند روزهای شروع زندگی و ماه عسل خود را در بورا بورا بگذرانند. جزیره بورا بورا یکی از جزایر بادپناه جزیره‌های سوسایتی پلی‌نزی فرانسه است. این جزیره آن‌سوی دریاهای فرانسه و در اقیانوس آرام قرار گرفته، جایی که آن را به نام زیباترین جزیره جهان می‌شناسند.

سواحل شنی سفید؟ آب‌های کریستالی؟ جنگل‌ها و دامنه‌های سرسبز؟ خانه ییلاقی روی آب؟ کوه‌های آتشفشانی؟ هر چیزی که بخواهید را در بورا بورا پیدا خواهید کرد! این جزیره آن‌قدر شگفت‌انگیز و زیباست که با اقامت در آن گویی که خوابی را در بیداری می‌بینید! هزینه‌های اقامت در هتل‌های این جزیره کمی بالا است اما همه چیز آن‌قدر باشکوه و دیدنی است که با دیدن خود جزیره مطمئن خواهید شد ارزش این هزینه را دارد. البته اگر ترجیح می‌دهید اول زندگی هزینه‌های کمتری را خرج کنید اما دوست دارید همچنان مهمان این جزیره بی‌نظیر باشید، می‌توانید بین ماه‌های دسامبر و مارس به این منطقه بروید. در این اوقات از سال مسافران کمتری به این جزیره می‌آیند و زمان پیک سفرها نیست. همچنین سفر دریایی از طریق اقیانوس آرام هم می‌تواند به کاهش هزینه‌هایتان کمک کند.

جزایر مالدیو (Maldives)

اگر می‌خواهید تمام روزهای سفرتان از همه چیز دور شوید و به معنی واقعی کلمه به دل طبیعت فراموش‌نشدنی پناه ببرید، بهترین مقصد برای ماه عسل شما جزایر مالدیو است. مالدیو که پایتخت کوچک کشور ماله محسوب می‌شود، بسیار دیدنی است. این زنجیره جزایر دورافتاده در اقیانوس هند مملو از مناطق بکر، خلوت، دست‌نخورده و دلنشین است. خدمات و امکاناتی که تمام هتل‌های این جزیره دارند باعث می‌شود حتی دلتان نخواهد اتاق یا خانه خصوصی خود را ترک کنید. در جزیره از دیدن سواحل شنی سفید و آب‌های کریستالی آن لذت ببرید.

بهترین مقصدها برای ماه عسل را بشناسید

فیجی (Fiji)

اگر قرار باشد یکی دیگر از گزینه‌های بهترین مقصد برای ماه عسل را به شما معرفی کنیم، فیجی جایی است که نباید از قلم بیفتد. فیجی در منطقه پاسیفیک جنوبی قرار گرفته است و به نام بهشت استوایی آن را می‌شناسند. سواحل آرام فیجی محیطی خلوت است و فرصتی مغتنم برای یک استراحت راحت و بی‌دغدغه بعد از روزهای شلوغ عروسی فراهم می‌کند. می‌توانید در استراحتگاه‌های لوکس این جزیره اقامت کنید و در طول روز مشغول فعالیت‌هایی مثل غواصی و موج‌سواری شوید. از فیجی می‌توانید به جزایر دیگری مثل کالدونیای جدید، ساموآ و وانوآتو هم بروید. دیدن این جزیره‌های نزدیک هم باعث می‌شود یک سفر بسیار جذاب و فراموش‌نشدنی داشته باشید.

جزیره مائویی (Maui)

گزینه دیگری که در بهترین مقصد برای ماه عسل به شما معرفی خواهیم کرد جزیره مائویی (ماوی) است. این جزیره با مساحتی بالغ بر ۷۲۷.۲ کیلومتر، دومین جزیره بزرگ هاوایی است. جزیره مائویی هاوایی جنگل‌های بسیار زیبایی برای کاوش، مسیرهای حیرت‌انگیزی برای پیاده‌روی و مکانی عالی برای یک تعطیلات عاشقانه دونفره دارد. زوج‌ها می‌توانند در این جزیره مشغول یک پیاده‌روی عاشقانه و روح‌نواز کنار خط ساحلی شوند یا مشغول چشیدن طعم غذاهای سنتی هاوایی باشند. روزهای بعدی سفر را هم می‌توانید با شنیدن موسیقی زنده، دیدن رقص هولا و دورهمی کنار آتش بگذرانید.

ساحل آمالفی (Amalfi Coast)

مگر می‌شود از بهترین مقصد برای ماه عسل صحبت کنیم و ایتالیا، این کشور بی‌نظیر و رنگارنگ از قلم بیفتد؟! خریدن یک بلیط هواپیما خارجی به ایتالیا از بهترین انتخاب‌ها است. ساحل آمالفی یکی از جذاب‌ترین مقصدها در ایتالیا است. دهکده‌های رنگارنگ ساحل آمالفی، آب شفاف و خط ساحلی ناهموار در این منطقه باعث شده تا این قسمت از ایتالیا مقصدی بی‌نظیر برای ماه عسل زوج‌های جوان باشد. بهشتی زمینی که با اقامت چندروزه در آن دنیایی متفاوت و حیرت‌انگیز را به چشم خواهید دید. این ساحل در سال ۱۹۹۷ به لیست میراث جهانی یونسکو اضافه شد.

بالی (Bali)

جزیره بالی هم از آن گزینه‌ها بسیار معروف و شناخته شده است. بالی را با آتشفشان‌های بلند، معابد سنگی، جنگل‌ها و سواحل دلپذیر می‌شناسند. این جزیره که با نام جزیره خدایان مشهور شده است در کشور اندونزی قرار دارد. بالی در غربی‌ترین نقطه از جزایر سوندای کوچک قرار گرفته و از غرب با جاوا و از شرق با لومبوک همسایه است. در سفر به بالی می‌توانید از منطقه‌های مرکزی ساحلی این جزیره مثل کوتا، لگیان، سمیینیاک و چانگو دیدن کنید یا سراغ بخش‌های جنوبی مثل جیمباران، اولواتو و نوسا دوآ بروید.

تاهیتی (Tahiti)

تاهیتی بزرگ‌ترین جزیره پلی‌نزی فرانسه است. جزیره‌ای که بیشتر اوقات انتخاب زوج‌های مشهور است. بهترین مقصد برای ماه عسل که در آن می‌توانید یک ماه عسل رمانتیک و آرام را تجربه کنید. در سواحل شنی تیره این جزیره قدم بزنید، به پایتخت پاپیته بروید و طعم غذاهای درجه یک این منطقه را بچشید. اگر شب‌زنده‌دار هستید و شب را بیشتر از روز دوست دارید هم می‌توانید از زندگی شبانه این جزیره لذت ببرید. بهترین فرصت سفر به این جزیره بین ماه‌های می و اکتبر است. تاهیتی در این روزها بهترین آب‌وهوا را دارد اما به‌خاطر استقبالی که از آن می‌شود هم ممکن است هزینه‌ها در جزیره بیشتر از دیگر روزهای سال باشد.

سانتورینی (Santorini)

سانتورینی یونان را به‌خاطر غروب‌های درخشان، غذاهای خوشمزه یونانی و هتل‌های رمانتیکش می‌شناسند. جایی که دقیقاً مطابق میل زوج‌های جوان است! در این جزیره می‌توانید از ثیرا، آکروتیری، سواحل شنی قرمز و ساحل سیاه دیدن کنید و از فعالیت‌های آبی مختلفی مثل قایق‌سواری لذت ببرید.

کائوآی (Kauai)

این جزیره هوایی بهترین مقصد برای ماه عسل است. هر زوج جوانی مطمئناً دوست دارند روزها آغازین زندگی مشترکشان را در این جزیره بگذرانند و از دیدن جذابیت‌های آن لذت ببرند. استراحتگاه‌های مجلل و مناطق بکر و دورافتاده جزیره، فرصتی بسیار خوب برای چند روز استراحت کامل است. می‌توانید در پارک ساحلی سالت پاندو پارک ساحلی هائنا قدم بزنید و از آرامش بی‌نظیر این مناطق لذت ببرید. اگر دوست دارید سفرتان را با ماجراجویی در جنگل‌ها و مناطق مختلف این جزیره هم بگذرانید، ساحل ناپالی و دره وایمئا بهترین پیشنهاد است. مطمئناً سفر به این جزیره و دیدن آن یک خاطره مادام‌العمر برای شما به جا خواهد گذاشت.

بهترین مقصدها برای ماه عسل را بشناسید

آخرین نکات برای مقصدهای ماه عسل

درباره بهترین مقصد برای ماه عسل با شما صحبت کردیم. ۱۰ جزیره و منطقه بسیار دیدنی و جذاب را نام بردیم که هر یک از آنها جزء حیرت‌انگیزترین و دیدنی‌ترین مناطق طبیعی هستند. شما دوست دارید مسافر کدام یک از این مقصدها باشید؟ اگر فرصت سفر داشته باشید، اولویت شما کدام یک از گزینه‌های این لیست است؟ به جزء این اسامی، چه جای دیگری را پیشنهاد می‌کنید؟

در فلایتیو می‌توانید به‌راحتی بلیط هواپیما سفر به سراسر دنیا و سراسر ایران را با ارزان‌ترین و راحت‌ترین دسترسی رزرو کنید. فقط کافی است وارد سایت فلایتیو شوید، کشور، شهر، روز و ساعت پرواز خود را انتخاب و پروازتان را رزرو کنید. همچنین اگر می‌خواهید خیالتان از بابت محل اقامتتان هم راحت باشد، نگاهی به لیست هتل‌های فلایتیو بیندازید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید