بانک رفاه به عنوان بانکی اجتماعی، علاوه بر فعالیت‌های تجاری و ارائه خدمات به حوزه‌های اقتصادی و تولیدی کشـور، تلاش می‌کـند به مـسئولیت‌های اجتماعی نیز بپردازد و در همین راستا، آمادگی لازم برای کمک به هم‌وطنان زلزله زده استان هرمزگان را دارد.

آمادگی بانک رفاه به منظور کمک به هم‌وطنان زلزله‌زده استان هرمزگان

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: بانک رفاه به عنوان بانکی اجتماعی، علاوه بر فعالیت‌های تجاری و ارائه خدمات به حوزه‌های اقتصادی و تولیدی کشـور، تلاش می‌کـند به مـسئولیت‌های اجتماعی نیز بپردازد و در همین راستا، آمادگی لازم برای کمک به هم‌وطنان زلزله زده استان هرمزگان را دارد.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر لـله‌گانی که در راس هیاتی از مدیران ارشد این بانک با هدف بازدید از مناطق زلزله‌زده استان هرمزگان به این استان سفر کرده است، طی سخنانی در دیدار با مهندس دوستی استاندار هرمزگان با بیان این مطلب، خاطرنشان ساخت: بانک رفاه کارگران به منظور ایجاد اشتغال و رفاه برای هم‌وطنان در استان‌های کمتر برخوردار و کمک به طرح‌ها و پروژه‌هایی همچون آب‌رسانی، مدرسه‌سازی و ...، برنامه‌های متنوع و زیادی اجرا کرده است و این آمادگی وجود دارد که در طرح‌ها و پروژه‌های استان هرمزگان نیز مشارکت کند.

دکتر للـه‌گانی افزود: اقدامات اولیه طرح ایجاد صندوق‌های سرمایه‌گذاری از طریق بانکداری اسلامی در بانک رفاه کارگران شروع شده است که در آن، از طریق جمع‌آوری سپرده‌های مشتریان و هم‌وطنانی که تمایل به شرکت در پروژه‌ها و طرح‌های اقتصادی دارند، می‌توان به رشد و شکوفایی استان‌های مستعد و با ظرفیتی همچون هرمزگان کمک کرد.

مهندس دوستی استاندار هرمزگان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت‌ها و اقدامات بانک رفاه کارگران در حوزه مسئولیت اجتماعی، به تشریح وضعیت مناطق زلزله‌زده استان پرداخت و گفت: حدود سه هزار منزل مسکونی تخریب شده‌اند و یا نیاز به بازسازی دارند که با برآوردهای اولیه، حدود ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی نیاز است. بخشی از این مبلغ را دولت به صورت کمک‌های بلاعوض تامین کرده است و قسمت بیشتر آن را باید از طریق بانک‌ها یا افراد خیر فراهم کرد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید