نماینده روسیه در مذاکرات وین گفت: هنوز فرصتی برای بازگرداندن برجام وجود دارد. پیش‌بینی اینکه مذاکرات وین چقدر طول خواهد کشید، سخت است.

اولیانوف: هنوز فرصتی برای بازگرداندن برجام وجود دارد/ باید اول به مواضع ایران گوش کنیم
به گزارش سلام نو به نقل از فارس، نماینده روسیه در مذاکرات وین در گفت‌وگو با یکی از خبرنگران روس گفت که پیش‌بینی مدت زمان مذاکرات پیش‌رو دشوار است.

«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در مذاکرات وین در این باره گفت: «هنوز فرصتی برای بازگرداندن برجام وجود دارد. پیش‌بینی اینکه مذاکرات وین چقدر طول خواهد کشید، سخت است. باید منتظر باشیم تا ایران به وین برگردد و اول به مواضعش گوش کنیم.»

اولیانوف در توییتی دیگر نوشت، ارزیابی محتاطانه من قبل از از سرگیری مذاکرات وین در مورد برجام باید با یک عبارت تکمیل شود، با در نظر گرفتن اینکه خطرات نیز بسیار زیاد است، مذاکره‌کنندگان موظف به موفقیت هستند.

وی روز دوشنبه نیز در توییتی نوشت: «مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روزهای ۲۲ تا ۲۳ نوامبر(دوشنبه و سه شنبه یکم و دوم آذر) به تهران سفر خواهد کرد. این فرصت خوبی برای آژانس و مقامات جدید در ایران خواهد بود تا تماس‌ها و همکاری‌های نزدیک‌تری را در مورد موضوعات مورد علاقه مشترک برقرار کنند. ما آرزو می‌کنیم که دو طرف گفت‌وگوهای سازنده داشته باشند.»

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید