گروه مالی دی در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و توجه به مناطق محروم کشور، در اقدامی بیش از هشت هزار قلم وسایل مورد نیاز تحصیلی به دانش‌آموزان شهرستان تایباد اهدا کرد.

اهدای بیش از هشت هزار قلم محصولات آموزشی و فرهنگی به دانش‌آموزان کم‌برخوردار تایباد
به گزارش سلام نو به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، بیش از هشت هزار اقلام آموزشی، کمک آموزشی و فرهنگی شامل لوازم‌التحریر، تبلت، کامپیوتر، کیف مدرسه، کتاب‌های آموزشی و کمک آموزشی، وسایل بازی، سرگرمی و آموزشی توسط گروه مالی دی به دانش‌آموزان شهرستان تایباد در شرق استان خراسان رضوی و در نزدیکی مرز ایران و افغانستان اهدا شد.
در طرح اهدای اقلام و وسایل آموزشی و فرهنگی گروه مالی دی که با همکاری آموزش و پرورش شهرستان تایباد و انجمن یاوران فرهنگ تایباد انجام شد، ۲۳ مدرسه در روستاهای حاجی‌آباد، شیزن، کشکک، سعدآباد، آبقه، پشته، فرمان‌آباد و ارزه سفلی از توابع شهرستان تایباد و دیگر مدارس حوزه شهری این شهرستان تحت پوشش قرار گرفتند.
با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا و مجازی شدن آموزش مدارس، گروه مالی دی پنج دستگاه تبلت را به دانش‌آموزان نخبه و نمونه کم‌برخوردار و همچنین پنج دستگاه رایانه به مدارس این شهرستان اهدا کرد.
لازم به ذکر است که در این طرح علاوه بر موارد یاد شده، بیش از ۴هزارجلد دفتر خط‌دار و نقاشی، بیش از ۴‌هزار قلم لوازم‌التحریر و ۱۰۰ عدد کیف مدرسه، بیش از ۴۰۰ وسیله آموزشی و سرگرمی، بیش از ۷۰۰ جلد کتاب آموزشی و کمک آموزشی نیز به دانش‌آموزان این شهرستان اهدا شد.
کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید