به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، از بسیجیان نمونه بانک دی قدردانی شد.

تنها راه خنثی‌سازی توطئه دشمنان، برخورداری از تفکر و روحیه بسیجی است
به گزارش سلام نو به نقل از روابط‌عمومی بانک دی؛ در مراسمی با حضور برات کریمی، مدیرعامل، سرهنگ فریبرز خزایی، فرمانده مرکز مقاومت بنیادشهید و امور ایثارگران و جمعی از معاونان و مدیران ارشد بانک، از بسیجیان نمونه بانک دی تجلیل به عمل آمد.
در این مراسم برات کریمی ضمن گرامیداشت چهل و دومین سالروز تأسیس بسیج مستضعفین و تبریک آغاز گرامیداشت هفته بسیج گفت: تأکید امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب(مدظله ‌العالی) بر بسیجی بودن و تقویت روح و فرهنگ بسیج در آحاد جامعه نشان‌دهنده اهمیت بسیج برای کشور است.
وی افزود: امروز بسیجی بودن به معنای نظامی بودن و حضور در نبرد نظامی نیست بلکه بسیجی بودن یعنی بتوانیم روحیه همدلی، تلاش، رفتار صادقانه و حرکت اندیشیده به سوی اهداف مقدس را در تمامی میادین اجتماعی حاکم کنیم.
مدیرعامل بانک دی با اشاره به توطئه‌های دشمن در سنگ‌اندازی در مسیر پیشرفت کشور گفت: امروز جنگ دشمن با مردم ما از فاز نظامی وارد فاز فرهنگی و اقتصادی شده است و تنها راه خنثی‌سازی توطئه دشمنان برخورداری از تفکر و روحیه بسیجی است.
کریمی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن تصریح کرد: هدف جنگ اقتصادی دشمن دلسرد کردن مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی است و کارکنان نظام بانکی به عنوان سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی باید با خدمت صادقانه به مردم و تعهد کاری در امور سازمانی زمینه دلگرمی مردم را فراهم کنند.
در ادامه این مراسم سرهنگ فریبرز خزایی، فرمانده مرکز مقاومت بنیاد شهید و امور ایثارگران، ضمن تبریک هفته بسیج به تمامی بسیجیان بانک دی، با قدردانی از حمایت‌های همه‌جانبه مدیرعامل بانک از برنامه‌ها و اقدامات پایگاه مقاومت بسیج ۹ دی گفت: هدف از برگزاری مراسم گرامیداشت بسیج، تثبیت و ترویج خصلت‌های نیکو و رفتارهای شاخصی است که رمز ماندگاری بسیجیان دوران دفاع مقدس شد.
وی افزود: امروز مهم‌ترین وظیفه نسل اول انقلاب این است که شاخصه‌های رفتاری و فکری بسیج را در رفتارهای اجتماعی و سازمانی پیاده‌سازی کند.
همچنین حسن عباسیان، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ۹ دی، به ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های این پایگاه در سال جاری پرداخت.
تجلیل از ۱۰ همکار بسیجی نمونه از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید