فیلم بلند «دور از اینجا» ساخته عرفان احتشامی در دومین حضور جهانی خود موفق به کسب ۳ جایزه از سیزدهمین جشنواره فیلم مستقل برزیل شد.

۳ جایزه خارجی برای «دور از اینجا»

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، فیلم بلند دور از اینجا به کارگردانی عرفان احتشامی و نویسندگی مشترک مرتضی عبادی پور و عرفان احتشامی موفق شد جایزه بهترین کارگردانی، بهترین فیلم و بهترین بازیگر نقش اول مرد را از سیزدهمین جشنواره فیلم مستقل برزیل دریافت کند.

جشنواره بین المللی فیلم مستقل برزیل از ۵ تا ۱۵ دسامبر ۲۰۲۱ (۱۴ تا ۲۴ آذرماه ۱۴۰۰) در شهر ریو دو ژانیرو برگزار شد.

فیلم دور از اینجا محصول سال ۱۳۹۹ و در ژانر درام اجتماعی و بر اساس طرحی از حسن گودرزی معظمی ساخته شده است. این فیلم بر اساس داستانی واقعی در شهرستان بروجرد و با بازیگران بروجردی تولید شد.

محمد گودرزی، حسین گودرزی معظمی، حسین خدادادی و صمد شمس و آیدا دارابی فرد به همراه تعدادی از مردم شهرستان بروجرد در این فیلم ایفای نقش دارند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: به پیرمرد روستایی گفت: با جوانترها کار نکن. آنان فکر می‌کنند بیابان هم مثل اتاق خوابشان است. پیرمرد هم به او اعتماد می‌کند و نشانی تپه را به او می‌دهد. آنها نبض گنجی را احساس می‌کنند که زیر پایشان است. یک زندگی تازه با هویتی که باید پیدایش کنند. تنها چند متر پایین‌تر... و این کندن و کندن سرآغاز اتفاقاتی است که برایشان رقم می‌خورد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید