سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: بازگشایی مدرسه‌ها بر اساس برنامه‌ریزی‌ای که مدارس انجام داده اند و با اطلاع قبلی به دانش‌آموزان و خانواده‌ها، انجام می‌شود.

بوی ماه‌ مهر این بار در آذر؛ مرحله سوم طرح بازگشایی مدارس آغاز شد

به گزارش سلام نو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، با بهبود شرایط کرونایی و تزریق بیش از ۱۰۲ میلیون دوز واکسن؛ مرحله سوم طرح بازگشایی مدارس از امروز آغاز می‌شود.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: بازگشایی مدرسه‌ها بر اساس برنامه‌ریزی‌ای که مدارس انجام داده اند و با اطلاع قبلی به دانش‌آموزان و خانواده‌ها، انجام می‌شود. البته تعداد روزهای حضور دانش‌آموزان، با توجه به گروه‌بندی در مدارس مختلف، متفاوت است.

براساس اعلام وزارت علوم، بازگشایی دانشگاه‌های دولتی هم، بنا به تصمیم خود دانشگاه‌ها خواهد بود. البته دانشگاه آزاد اعلام کرده دانشجویان باید از ۱۵ آذر در کلاس‌های درس، حضوری شرکت کنند. هیچ دانشجوی واکسینه نشده حق حضور در دانشگاه را نداره و دانشگاه‌ها باید از واکسیناسیون دانشجویان اطمینان حاصل کنند.

محدودیت‌های ترافیکی

معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد با توجه به باز نشدن کامل مدارس و دانشگاه‌ها ساعت اجرای محدودیت‌های ترافیکی در پایتخت همچنان بدون تغییر از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۷ خواهد بود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید