سرهنگ محمد نادربیگی رییس پلیس آگاهی البرز از دستگیری باند ۲ نفره سارقان وسایل داخل خودرو با ۳۰ فقره سرقت درشهرستان کرج خبرداد.

دستگیری سارقان حرفه ای وسایل داخل خودرو در کرج

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا؛ سرهنگ محمد نادربیگی روز یکشنبه اظهار داشت که در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو با شیوه یکسان در نقاط مختلف شهر کرج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی  افزود: پس از انجام اقدامات پلیسی کارآگاهان مشخص شد سارقان با استفاده از یک دستگاه خودروی ۴۰۵ خودروهای فاقد لوازم بازدارنده را شناسایی کرده و با شیوه  تخریب قفل لوازم داخل آن ها را به سرقت می بردند.
نادربیگی  خاطرنشان کرد که با هماهنگی های صورت گرفته با کلانتری های محله های وقوع سرقت و گشت زنی های هدفمند، گشت یکی از کلانتری های نقاط مرکزی این شهرستان در حین انجام ماموریت به یک دستگاه خودرو ۴۰۵ مشکوک شده و پس از متوقف کردن آن در بازرسی از خودرو تعدادی تسمه تایم، دینام، لنت، بلبرینگ ودیگر لوازم کشف کردند. 

وی گفت که با توجه  به اظهارات ضد و نقیض متهمان، آن ها را دستگیر و به کلانتری منتقل و به ۳۰ فقره سرقت لوازم خودرو در نقاط مختلف شهر کرج اقرار کردند.
نادربیگی با اشاره به شناسایی همه مالباختگان این پرونده، خاطرنشان کرد: پس از تشکیل پرونده وشناسایی شکات هر ۲ متهم به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار روانه زندان شدند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید