فرزین رضاعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شناسایی ۵۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در ۲۴ ساعت گذشته تاکنون در استان خبر داد.

با فوت ۲بیمار دیگر مجموع جانباختگان کرونا در کردستان به ۱۸۷۱ نفر رسید

به گزارش سلام نو و به نقل از روابط عمومی دانشگاه، فرزین رضاعی اظهار کرد: در حال حاضر ۳۵۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی با اشاره به آمار بستری شدگان در کردستان به تفکیک شهرستان‌های استان افزود: سنندج ۱۹۷ نفر، سقز ۱۹ نفر، مریوان ۲۳ نفر، قروه ۱۷ نفر، بیجار ۱۲ نفر، کامیاران ۱۹ نفر، دیواندره ۱۶ نفر، بانه ۴۳ نفر، دهگلان ۶ نفر، سروآباد ۲ نفر.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: اکنون ۵۵ بیمار مبتلا به کرونا در بخش ویژه (آی سی یو) بستری هستند.

دکتر رضاعی از مرگ ۲ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تا کنون را ۱۸۷۱ نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۸۱۳ نفر در سنندج، ۲۹۶ نفر در سقز، ۱۴۹ نفر در قروه، ۹۹ نفر در کامیاران، ۱۴۱ نفر در بانه، ۸۹ نفر در دیواندره، ۷۲ نفر در بیجار، ۱۸۳ نفر در مریوان، ۲۴ نفر در دهگلان و ۵ نفر در سروآباد جان ‌باختند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل های مرتبط دفن شده ‌اند.

دکتر رضاعی ضمن تأکید بر استفاده از ماسک و اهمیت پوشش همگانی واکسیناسیون جهت کنترل، پیشگیری از بیماری و انتقال آن به دیگران اظهار کرد: در اسرع وقت ترزیق واکسن کرونا را با مراجعه به مراکز تجمیعی واکسیناسیون و یا مراکز جامع خدمات سلامت انجام داده و دو نوبت آن را تکمیل نمایید.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید