زنی که با خودروی نیسان آلتیمای آبی رنگ به شکلی وحشتناک با یک کامیون تصادف کرده بود از این حادثه به طرز معجزه آسایی جان سالم به در برد.

زنده ماندن معجزه‌آسای زن نیسان سوار پس از برخورد با کامیون / عکس

به گزارش سلام نو، شاید هیچ واژه‌ای نتواند این تصادف وحشتناک را توصیف کند، اما یک زن به شکلی معجزه آسا از همین تصادف جان سالم به در برد. این زن ۴۶ ساله آمریکایی که هویتش اعلام نشده در حالی در این تصادف زنده ماند که حتی دچار جراحت شدید نیز نشد.

این زن با خودروی نیسان آلتیمای آبی رنگ خود در حال رانندگی بود که یک کامیون به دلیل سرعت زیاد از پشت سر به ماشین وی برخورد و روی خودروی آلتیما سوار شد. این حادثه روز سه شنبه و روی یک پل بین ایالتی در واشنگتن رخ داد.

در این تصادف شدید پس از آنکه این کامیون از عقب به خودروی این زن برخورد کرد آن را به سمت کامیون دیگر پرتاب و سپس از روی آن رد شد. در این تصادف این خودروی آلتیما تقریبا به طور کامل نابود شد.

«راکی اُلیفانت»، یک مقام ایالتی در این باره گفت: «وقتی نیروهای امداد در محل حادثه حاضر شدند هنوز صدای یک نفر از داخل خودروی له شده شنیده می‌شد. این شخص پس از بیرون آمدن از خودرو شروع به راه رفتن کرد.

او افزود: «کامیون از پشت سر به این خودرو برخورد کرده و پس از دو نیمه کردن ماشین از روی آن عبور کرده بود. من در طی ۱۴ سال فعالیتم چنین چیزی را ندیده بودم.

واقعا فراتر از واژه است که بتوان توصیف کرد که چطور یک نفر از چنین تصادفی جان سالم به در برده است. هیچ واژه‌ای برای توصیف این تصادف ندارم. این زن تنها دچار جراحت سطحی خراشیدگی شده بود و کمی سردرد داشت.»

تصادف شدید

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید