نرم افزار رویت (Revit) در حال حاضر یکی از کاربردی ترین نرم افزارهای مهندسی می باشد که دانشجویان، فارغ التحصیلان، مهندسین و شاغلین در حوزه های معماری، عمران، تاسیسات مکانیکی و برق، می توانند با آموزش دقیق و جامع این نرم افزار، به آسانی موجبات ورود به بازار کار و یا رشد و پیشرفت شغلی خود را فراهم آورند.

دوره آموزش رویت (Revit) در آموزشگاه دکتر رویت

در حال حاضر در ایران تعداد رویت کارهای حرفه ای بسیار محدود می باشد و در نتیجه به دلیل تقاضای بالای شرکت های مهندسی برای جذب نیروی رویت کار، درآمد یک رویت کار بیشتر از درآمد افراد مسلط به بسیاری از نرم افزار های مهندسی دیگر است. از این رو شرکت در یک دوره آموزش رویت و کسب مهارت در رابطه با نرم افزار رویت، می تواند آینده شغلی دانشجویان معماری، برق، تاسیسات مکانیکی و عمران را تضمین کند.

دوره آموزش رویت

دوره آموزش رویت به دوره ای گفته می شود که در خلال آن تمامی مباحث نرم افزار رویت از بیس، پایه و مبتدی تا سطح پیشرفته و حرفه ای به هنرجو آموزش داده می شود. آموزشگاه دکتر رویت به عنوان تخصصی ترین مرجع آموزش نرم افزار Revit در کشور، با بهره مندی از اساتید برجسته و متدهای روز آموزشی، سعی نموده تا در قالب دوره های مختلفی، بهترین آموزش نرم افزار رویت را به شما علاقه مندان عزیز ارائه دهد.

دوره های آموزش رویت برگزار شده توسط مجموعه دکتر رویت به شرح زیر است:

دوره عمومی آموزش رویت

دوره عمومی آموزش رویت به دوره ای گفته می شود که به صورت عمومی و حضوری در محیط آموزشگاه برگزار می گردد. مدت این دوره از سایر دوره ها طولانی تر و هزینه آن ارزان تر می باشد.

دوره خصوصی آموزش رویت

دوره خصوصی آموزش رویت به دوره ای گفته می شود که در آن استاد مجموعه به صورت کاملا خصوصی در مکان دلخواه شما (دفترکار، مغازه، منزل یا هر مکان عمومی دیگر) حاضر شده  و  به آموزش سرفصل های نرم افزار رویت به شما می پردازد. این دوره نسبت به دوره های دیگر آموزش رویت گران تر و طول مدت دوره کوتاه تر است، اما در عوض بازدهی بسیار بالایی دارد.

دوره آنلاین آموزش رویت

دوره آنلاین آموزش رویت یک دوره آموزش رویت است که به صورت مجازی، غیرحضوری و در بستر اینترنت از طریق نرم افزارهای مختلف برگزار می گردد. این دوره نیز می تواند به صورت عمومی یا خصوصی برگزار شود و هزینه آن اندکی کمتر از دوره های حضوری است.

دوره ویژه مهاجرت آموزش رویت

دوره آموزش رویت ویژه مهاجرت، در واقع یک دوره خصوصی آموزش رویت است که به صورت کاملا خصوصی به صورت حضوری و یا آنلاین قابل برگزاری است. این دوره برای افرادی که قصد مهاجرت و ورود به بازار کار بین المللی را دارند، کاملا مناسب بوده و دربردارنده آموزش تمامی مراحل استخدام و نحوه شرکت در مصاحبه های استخدامی در خارج از کشور نیز می باشد.

دوره آموزش رویت ((Revit در آموزشگاه دکتر رویت

معرفی آموزش های ارائه شده توسط آموزشگاه دکتر رویت

از آنجا که نرم افزار رویت، از چهار بخش کلی تشکیل شده است، آموزشگاه دکتر رویت نیز به آموزش مجزای هر چهار بخش نرم افزار رویت به طور حرفه ای می پردازد.

آموزش رویت استراکچر

رویت استراکچر که در میان دانشجویان به رویت عمران نیز معروف است، به طور خاص برای دانشجویان و مهندسین عمران یا سازه طراحی شده است. در بخش رویت استراکچر، دستورات و ابزارهایی تعریف شده که به مهندسین عمران کمک می کند تا به طراحی سازه ساختمان به طور کاملا دقیق و سریع به شیوه دوبعدی و سه بعدی بپردازند.

 دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته عمران و یا افراد شاغل در این حوزه، با شرکت در یک دوره و یا خرید پکیج آموزش رویت استراکچر می توانند به آسانی به بازار کار حوزه عمران ورود و یا در صورت شاغل بودن، در کار خود پیشرفت و ارتقاء شغلی را تجربه کنند.

آموزش رویت معماری

رویت معماری یا رویت آرکیتکچر یکی دیگر از بخش های نرم افزار رویت است که به طور خاص برای دانشجویان و مهندسین معمار طراحی شده تا از طریق آن بتوانند به مدل سازی و ترسیم دوبعدی و سه بعدی  نمای درونی و بیرونی یک ساختمان بپردازند. دانشجویان و مهندسین معمار با آموزش رویت آرکیتکچر، می توانند تسلط کاملی بر طراحی نمای درونی و بیرونی ساختمان، محوطه سازی و نورپردازی به دست آورند.

آموزش رویت الکتریکال

رویت الکتریکال یکی از بخش های مهم نرم افزار رویت است که ویژه مهندسین و دانشجویان رشته برق طراحی شده است. مهندسین به کمک رویت الکتریکال که به رویت برق نیز معروف است، می توانند به طراحی و مدلسازی تاسیسات الکتریکی یک ساختمان همانند سیم کشی ها، سیستم اعلام حریق، سیستم صوتی، سیستم تلفن، تابلوهای برق و سایر تاسیسات الکتریکی یک ساختمان بپردازند.

دانشجویان و مهندسین رشته برق  با شرکت در یک دوره و یا خرید پکیج آموزش رویت الکتریکال ،به آسانی می توانند وارد بازار کار شده و در حوزه شغلی دلخواه خود مشغول به فعالیت شوند.

آموزش رویت مکانیکال

رویت مکانیکال که به رویت تاسیسات یا رویت مپ  نیز معروف است، بخشی پرطرفدار از نرم افزار رویت است که ویژه مهندسین تاسیسات مکانیکی طراحی شده است. شما به کمک رویت مکانیکال می توانید به طراحی و مدلسازی نقشه های تاسیساتی یک ساختمان همانند سیستم لوله کشی، سیستم تهویه، کانال کشی ها و سایر تاسیسات مکانیکی ساختمان بپردازید.  

دانشجویان و مهندسین تاسیسات با آموزش رویت مکانیکال می توانند به آسانی به بازار کار این حوزه ورود کرده و یا در صورت شاغل بودن، جایگاه شغلی و درآمد خود را ارتقاء دهند.

دوره آموزش رویت ((Revit در آموزشگاه دکتر رویت

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید