در پیست ماشین سواری در مسجد صاحب الزمان (عج) کرمان یک خودروی پراید به دلیل دستی کشیدن چپ کرد.

 مرگ تلخ جوان کرمانی در پیست ماشین سواری غیرقانونی! / فیلم

دوران نوجوانی سخت ترین مرحله زندگی هر فردی به شمار می رود. کنترل هیجانات دوران نوجوانی یکی از مسائل مهمی است که علاوه بر خانواده اجتماع نیز در تشدید یا مهار طوفان دوران نوجوانی تاثیرگذار است. در فیلمی که از جوان کرمانی در فضای مجازی منتشر شده بود صحنه ای تلخ و دلخراش دیده می شد که این جوان را با مرگ آنی رو به رو کرد. شرکت در مهمانی های مختلط، دست زدن به کارهای غیراخلاقی و بعضا خارج از عرف و... ممکن است تا حدی اقتضا دوران نوجوانی و جوانی باشد ولی اگر نوجوان یا جوان از خطرات آن و پیامدهای بعد از این مسائل بی اطلاع باشد قطعا هیجانات کنترل نشده است آنها را به تباهی می کشاند. این فیلم دلخراش که صحنه مرگ جوان کرمانی را رقم زد دقیقا نشات گرفته از هیجانات کنترل نشده در دوران نوجوانی مهم است که طغیان آن موجب مرگ و یا معضلات دیگر می شود. گلایه اینجاست که چرا برای نوجوانان و جوانان تفریحاتی برای تخلیه هیجانات شان درنظر گرفته نمی شود و یا اگر چنین پیست های موتورسواری و یا رالی با ماشین هم در نظر گرفته می شود به همه لحاظ ایمن سازی نمی شود تا نوجوانان و جوانان هنگام تخلیه هیجانات مربوط به سن شان به کام مرگ فرونروند .

گلایه بعدی به مسئولان مربوطه مانند دستگاه قضایی یا پلیس است که حداقل در جریان برگزاری این قبیل مسابقات نوجوانان و جوانان باشند تا اگر هم اتفاق یا حادثه ای رخ داد بتوانند بلافاصله وارد عمل شده و مانع از مرگ شوند.

به هر حال دوران نوجوانی دوران طوفان و فشار روحی است که باید طی شود و تخلیه هیجانات یکی از مهم ترین مسائلی است که به آن توجه نمی شود امید است با فرهنگ سازی در زمینه کنترل هیجانات بتوان کمتر شاهد اتفاقات مرگبار بود.

مرگ جنجالی جوان کرمانی در پیست رالی

مرگ یک جوان عصر جمعه پیست مسجد صاحب الزمان کرمان شاهد یک حادثه تلخی بود.

به گزارش رکنا، بر این اساس، عده ای از جوانان که برای تفریح در پیست مسجد صاحب الزمان کرمان گرد هم آمده بودند، با خودرو اقدام به انجام حرکات نمایشی کردند.

در همین حین چند جوان که در یک خودروی پراید حاضر بودند اقدام به انجام حرکات نمایشی کردند که این اقدام منجر به واژگونی خودرو و مرگ تلخ یکی از جوانان شد.

رییس اورژانس کرمان از واژگونی خودروی پراید و کشته شدن یک جوان در پیست ماشین سواری کرمان خبر داد.

دکتر "سیدمحمد صابری"  در توضیح این حادثه گفت: در ساعت ۱۵ و ۳۶ دقیقه امروز ۲۸ آبان ماه در پیست ماشین سواری در مسجد صاحب الزمان (عج) کرمان یک خودروی پراید به دلیل دستی کشیدن چپ می شود.

وی از فوت یکی از سرنشینان این خودرو خبر داد و اظهار کرد: فوتی آقایی ۲۰ ساله است که در زمان رسیدن آمبولانس علائم حیاتی نداشته و cpr ناموفق بوده است.

صابری گفت:  بقیه سرنشینان خودرو متواری شده اند.

کد خبرنگار: ۱۳
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    5 0
    ارسلانو خدا بیامرزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید