مردی حدوداً ۶۰ ساله حین گردش روی چاه خشکی که قبلاً حفر و ورودی آن پوشانیده شده بود قدم می‌گذارد که ناگهان دهانه چاه دچار ریزش می‌شود و متاسفانه وی به قعر چاه سقوط می‌کند. 

سقوط مرگبار مرد میانسال به چاه ۲۰ متری

 به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین از لرستان، مهرداد علی پناه در این رابطه گفت: این مرد حدوداً ۶۰ ساله به داخل چاه خشک و بدون آب به عمق ۲۰ متر افتاده بود، که همراهان وی پس از مشاهده این حادثه سراسیمه از آتش نشانی شهرستان الشتر درخواست کمک کردند که پس از هماهنگی های صورت گرفته ماموران آتش‌نشانی خرم آباد به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود : در این حادثه مردی حدوداً ۶۰ ساله حین گردش روی چاه خشکی که قبلاً حفر و ورودی آن پوشانیده شده بود قدم گذاشته دهانه چاه ناگهان دچار ریزش و متاسفانه وی به قعر چاه سقوط میکند. 

رییس سازمان آتش نشانی خرم آباد با بیان اینکه ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی به محض دریافت این خبر بی درنگ گروه امداد و نجات را برای امدادرسانی به فرد حادثه دیده به جاده خرم آباد- الشتر گردنه ایوان دره اعزام کرد اظهار کرد: آتش نشانان به سرعت با استفاده از تجهیزات مخصوص نجات و نصب دو کارگاه مجزا، خود را به این شخص رسانده، پیکر بی‌جان مرد میانسال را به خارج از چاه منتقل کردند.

علی پناه اظهار کرد: شخص فوتی به آمبولانس حاضر در محل تحویل داده شد.

لازم به ذکر است تیم عملیاتی بعد از نصب نوار خطر در اطراف چاه و ایمنی کامل محل حادثه به عملیات خود پایان دادند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید