مجتبی خورشیدی از واریز بخشی از پاداش ملی‌پوشان فوتبال کشورمان بابت بردهای اخیر تیم ملی به حساب آنها خبر داد.

واریز بخشی از پاداش ملی‌پوشان به حسابشان

به گزارش سلام نو به نقل از "ورزش سه"، در حالی که ملی پوشان در بیروت پاداش بردهای خود در برابر حریفان را به صورت نقد دریافت می کردند این بار برای دریافت پاداش بردهای خود با تاخیر مواجه شدند و همین موجب شد در پایان بازی با لبنان با انتشار پستی مشترک به این موضوع و هم چنین کیفیت لباس ها معترض شوند. 

بعد از این اعتراض بخشی از پاداش بردهای اخیر تیم ملی به حساب بازیکنان واریز شده است. هم چنین سرپرست تیم ملی در برنامه سلام صبح بخیر مدعی شد که مشکل لباس در اردوی تیم ملی وجود ندارد و به اندازه کافی از سوی اسپانسر البسه در اختیار آنها قرار گرفته است. 

تیم ملی در ۶ بازی اخیر خود مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در ۵ مسابقه پیروز و تنها در یک بازی به نتیجه مساوی دست یافت که بازی با کره جنوبی در استادیوم آزادی بود. بنابراین ملی پوشان باید پاداش ۵ مسابقه را دریافت کنند. 

مجتبی خورشیدی در پاسخ به این سوال که پاداش های باقی مانده کی به حساب ملی پوشان واریز خواهد شد؟ گفت: فدراسیون فوتبال در تلاش است به سرعت به تعهدهای خود در قبال بازیکنان عمل کند. البته این را هم باید بگویم بازیکنان سرباز تیم ملی هستند و اعتراض آنها بیشتر به خاطر توجه بیشتر مدیران به تیم ملی بود. در غیر اینصورت آنها برای پاداش بازی نمی کنند و هدف آنها شاد کردن دل مردم است.
کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید