اما رایلی و اشلی اتین، دو تن از کارمندان کاخ سفید در کمتر از یک سال از آغاز دولت جو بایدن، کاخ سفید را ترک خواهند کرد.

دو کارمند کاخ سفید در کمتر از یک سال استعفا دادند

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، "اما رایلی" رییس دفتر ارتباطات کاخ سفید در توییتی اعلام کرد از سمت خود در کاخ سفید استعفا می دهد و به وزارت کار آمریکا می پیوندد.

شبکه خبری فاکس نیوز آمریکا گزارش داد علاوه بر اما رایلی، "اشلی اتین" مدیر ارتباطات کاملا هریس معاون جو بایدن نیز در میان گزارش های آشفتگی در کاخ سفید، استعفای خود را اعلام کرد.

اشلی اتین مشاور ارشد نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، دو بار به عنوان مدیر ارتباطات وی و همچنین در کاخ سفید در دولت باراک اوباما خدمت کرد.

هفته گذشته سی ان ان در گزارشی از نارضایتی و ناکارآمدی در دفتر هریس خبر داد.

بر اساس آخرین نظرسنجی فاکس نیوز، میزان محبوبیت بایدن به پایین ترین سطح خود از زمان تصدی ریاست جمهوری رسیده است.

۴۴ درصد عملکرد وی را تایید و ۵۴ درصد تایید نمی کنند. همچنین بیش از نیمی از مردم آمریکا عملکرد کامالا هریس معاون رئیس جمهوری آمریکا را تایید نمی کنند و معتقدند وی صلاحیت رییس جمهور شدن را ندارد.

به نظر می‌رسد که یکی از بزرگترین دلایل کاهش تأیید عملکرد بایدن این است که به باور آمریکایی‌ها مشکلات بزرگ اقتصادی موضوعی است که دولت بایدن به اندازه کافی در آن متمرکز نشده است.

نظرسنجی‌های اخیر نشان می‌دهد که اطمینان شهروندان آمریکایی نگران از وضعیت تورم نسبت به شرایط اقتصادی رو به افول است. نتایج نظرسنجی‌های اخیر شبکه‌های سی ان بی سی و فاکس نیوز نیز نشان از کاهش شدید تأیید عملکرد کلی بایدن و نحوه مدیریت وضعیت اقتصادی در میان مردم آمریکا دارد.

نتایج آخرین نظرسنجی صورت گرفته نشان می‌دهد که اکثر شهروندان آمریکایی خواهان بازنشسته شدن جو بایدن بعد از پایان دوره اول ریاست جمهوری هستند.

براساس نظرسنجی که توسط نشریه هیل انجام شده است، ۶۱ درصد از رأی دهندگان ایالات متحده می خواهند که بایدن در پایان دوره چهار ساله خود کناره گیری کند و راه را برای فردی جدید برای ریاست دموکرات ها باز کند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید