ریحانه پارسا بازیگر زنی که برهنه شده بود ظاهرا این روزها حال خوبی ندارد و از خدا می خواهد معجزه کند.

فیلمی از وضعیت نگران کننده ریحانه پارسا در ترکیه

ریحانه پارسا بازیگر زن جنجالی با انتشار ویدیویی از گریه کردنش نوشت : حالم خوب نیست، آرزو هایم را گویی به در و دیوار و پرده سپردم… حتی منِ صریح عاجزم از فریادِ رنجم… الهی به بزرگیت قسم که هرچه از تو بر آید معجزه است و بس… الهی تو خدایی.از وقتی که ریحانه پارسا از ایران مهاجرت کرده تا به امروز این اولین بار است که با این ادبیات از سختی زندگی اش در مهاجرت می گوید. ظاهرا برنامه های ریحانه پارسا آنطور که می خواسته پیش نرفته و ریحانه پارسا به اهدافی که برای آن از ایران مهاجرت کرد نرسیده است. ریحانه پارسا مدتی پیش به سیم آخر زد و تصاویر برهنه ای از خودش منتشر کرد که ظاهرا دیگر نمی تواند به ایران برگردد.

ریحانه پارسا بازیگر

تهدید ریحانه پارسا به انتشار تصاویر منشوری

خانم پارسا تهدید کرده که زمانی که در ایران بوده با افرادی رابطه داشته که به زودی تصاویر منشوری با آنها را منتشر می کند و البته او در این میان نامی نبرده و تصاویر را سانسور کرده است ولی یکی از آن افراد کوشکی نامزد سابق او در ایران است. ریحانه پارسا چند تصویر ناشناس در صفحه شخصی خودش منتشر کرد و تهدید کرد که به زودی هویت این افراد را لو می دهد و ناگفته هایی درباره زمان حضورش در ایران را خواهد گفت و ظاهرا با افشاگری های جدیدی از ریحانه پارسا (راست یا دروغ) رو به رو خواهیم بود. ظاهرا ریحانه پارسا می خواهد یک سری تصاویر خصوصی از افرادی که با آنها رابطه داشته را منتشر کند. ریحانه پارسا ادعا می کند که خانواده اش در ایران قصد خارج شدن دارند ولی ممنوع الخروج هستند ! طبق ادعای ریحانه پارسا مادر وی ممنوع الخروج شده ولی هنوز دلیل ممنوع الخروج شدن وی و یا راستی ادعای وی مشخص نیست.ایشان همچنین عکس برادر کوچک خود را به اشتراک گذاشت و ابراز دلتنگی برای خانواده اش کرد. لازم به ذکر است که ریحانه پارسا مدتی پیش با پویان مختاری یکی از مهره های اصلی سایت های شرطبندی و قمار ارتباط داشت تا اینکه به دلیل دستگیری های اخیر پویان مختاری به لندن فرار کرده است ولی ریحانه پارسا در همان ترکیه مانده و وضعیت خوبی ندارد.

ریحانه پارسا با گریه : الهی به بزرگیت قسم معجزه کن + فیلم

سنگر آخر ریحانه پارسا

برنه شدن آخرین سنگری است که ریحانه پارسا برای کسب فالوور به آن پناه برده است. اخیرا ریحانه پارسا اقدام به انتشار تصاویر و ویدیوهای +18 از خودش می کند تا بتواند صفحه اینستاگرام خودش را دوباره به اوج برساند ولی ظاهرا دیگر جذابیتی برای مردم ندارد و در این راه چندان موفق نبوده است. ریحانه پارسا برای کسب درامدش تصاویر و ویدیوهای +18 را در یوتیوب منتشر می کند که مردم با دیدنش به او کمک دلاری کرده باشند. همچنین ریحانه پارسا ادعا کرد که به زودی بر علیه چند چهره مشهور در ایران افشاگری جنسی می کند و برای فهمیدنش به کانال من بیایید ولی در زمانی که قول داده بود این کار را انجام نداد و به نظر می رسد همش برای رسیدن به فالوور بوده است. این روزها ریحانه پارسا بیش از همه ی روزهایی که مهاجرت کرده بوده به فکر روزهای طلایی خود در ایران است. او این را با یادآوری سکانس هایی از سریال پدر و اشاره به اتفاق های زندگی اش در تهران و منتشر کردن ویدیوهای مختلف مربوط به دلتنگی مهاجرت و ... نشان داده است. جالب است بدانید که ریحانه پارسا حتی مستقیما با خطاب زدن به کارگردان سریال پدر گفته که اشتباه کرده و به آرزوهایش نرسیده است.

ریحانه پارسا در اینستا

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • وحید IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    2 0
    خیلی واسش نگرانی به جای ابرو بردن طرف برو ترکیه راهنماییش کن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید