۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۳
کد خبر: 55309138

براساس ارزیابی های صورت گرفته، امروز «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» افزایش ۲ میلیونی در بازار داشت و قیمت آن به ۳۰۰ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ به ۳۰۰ میلیون رسید

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، ارزیابی بازار پرتیراژهای ایران خودرو نشان دهنده آن است که برخی از محصولات این شرکت امروز با رشد ۱ تا ۲ میلیون تومان در بازار عرضه شدند و برخی دیگر تغییر قیمتی نداشتند.

رشد قیمت محصولات ایران خودرو در حالی ثبت شد که با توجه به ثبات قیمت دلار در بازار و چراغ سبز نمایندگان مجلس به واردات خودرو تصور می شد قیمت داخلی ها شکل کاهشی به خود خواهد گرفت، اما با شروع هفته و برخلاف پیش بینی ها بازار روند معکوس به خود گرفت و در کنار محصولات سایپا شاهد رشد قیمت برخی از پرتیراژهای ایران خودرو بودیم.

وضعیت محصولات ایران خودرو در بازار

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، « پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF7 » و « سورن پلاس »، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

با توجه به رصد بازار خودرو می توان گفت امروز «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» و «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» در بازار با افزایش ۱ تا ۲ میلیون تومان قیمت گذاری شدند. براساس ارزیابی های صورت گرفته می توان گفت امروز «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» افزایش ۲ میلیونی در بازار داشت و قیمت آن به ۳۰۰ میلیون تومان رسید.

افزایش قیمت «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» هم در بازار امروز یک میلیون تومان بود و این خودرو با قیمت ۲۵۶ میلیون قیمت گذاری شد، اما در میان محصولات پژو امروز «پژو ۲۰۶ صندوقدار» بدون تغییر و با قیمت ۲۹۶ میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

اما «دنا پلاس توربو اتومات» هم امروز رشد یک میلیون تومانی قیمت داشت و در بازار ۴۷۱ میلیونی شد. «رانا پلاس» هم تغییر قیمت در بازار نداشت و با قیمت ۲۸۵ میلیون تومان رسید. «دنا معمولی» هم بدون تغییر در بازار ۳۳۶ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

با توجه به رصد بازار خودرو می توان گفت امروز خانواده سمند هم تغییر قیمت نداشتند. با این شرایط قیمت «سورن پلاس» در بازار به ۳۲۱ میلیون تومان رسید و «سمند LX با موتورEF7» هم در بازار۲۷۶ میلیون تومانی شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید