۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵
کد خبر: 55309137

فلور نظری بازیگر ایرانی اخیرا فیلمی از خوشگذرانی خود در لندن منتشر کرده است.

کشف حجاب فلور نظری در لندن / فیلم

فلور نظری بازیگر ایرانی است . فلور نظری چندی پیش به آلمان سفر کرد . فلور نظری با پسر و عروسش در آلمان است . فلور نظری حواشی زیادی را در اینستاگرامش به پا کرده است . فلور نظری با خارج رفتنش فالوور های زیادی برای اینستاگرام خود جمع کرد.

به گزارش  سلام نو به نقل از رکنا، اخیرا طرفداران فلور نظری فیلمی را از خوشگذرانی و دلبری کردن فلور نظری در فضای مجازی منتشر کردند که واکنش های متفاوتی را از سوی مردم به همراه داشت.

نقطه ورود فلور نظری به حاشیه ها

فلور نظری

شاید هیچکس فکرش را نمی کرد فلور نظری بازیگر آرام و بی حاشیه تلویزیون یکباره تبدیل به شاخ اینستاگرامی شود و رفتار و پوشش متفاوت او سوژه کاربران و صفحات اجتماعی شود. او حالا رسما یک شاخ اینستاگرامی است که بعید به نظر می رسد از این به بعد نقش خاصی در سریال ها و فیلم های صدا و سیما داشته باشد. همه ی حاشیه های فلور نظری به مصاحبه جنجالی او درباره فساد در سینما بر می گردد که هم صحبت هایش جنجالی بود و هم ظاهرش حاشیه ساز. او با ظاهری عجیب و جدید در لایو اینستاگرامی حاضر شد که باعث تعجب فالوورهایش شد و برخی رسانه ها هم کشف حجاب او را اعلام کردند. به لحاظ محتوای لایو هم او به شدت به سینمای ایران حمله کرد و فساد سیستمی و گسترده را در سینمای ایران معرفی نمود که به دنبال بازیگران زن مجرد است. جالب است که خانم نظری با اینکه امکانش را داشت ولی واکسن نزد و گفت که در کنار مردم و با مردم واکسن می زنم. عزیزان دل من هم مثل سایر مردم زندگی کنار عزیزانمو رو دوست دارم اما از تبعیض همیشه متنفر بودمو هستم اعتقاد راسخ دارم هنرمندان هم مثل بقیه اقشار باید تابع اولویت و شرایط موجود جامعه باشند ما از همین مردم هستیم برتری نداریم و آنچه که انسانها را از هم متمایز می کند ، داشتن خصایل نیکو ، و انسانیت و مهربانی ست . با هم مهربان باشیم .همین.

فلور نظری در کنار عروس و پسرش

فلور نظری

همراهان فلور نظری در آلمان پسرش و عروسش و دوستش فاطمه است. اخیرا فلور نظری به آلمان سفر کرده و در کنار عروس و پسرش حاشیه هایی را ایجاد کرده که بیشتر مربوط به ظاهر و حجاب متفاوت او است. فلور نظری در یک لایو اینستاگرامی با موهای باز حضور یافت که باعث ایجاد حاشیه های زیادی درباره کشف حجاب او شد. البته او بعدا به این موضوع واکنش نشان داد و قسم خورد که موهای او باز نبوده و پوشش او مشکی بوده به نظر می رسیده است که موهای سرش کاملا بیرون است. در جدیدترین قسمت این سری از شام ایرانی شاهد دعوا و رنجش بین فلور نظری و بهاره رهنما بوده ایم. گویا وسط صحبت های بهاره رهنما، فلور نظری می خندد و همین موضوع به مزاج بهاره رهنما خوش نمی آید.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید