مرد جوان به دلیل پذیرش نشدن در بیمارستان با خودزنی و خوردن تیغ در اورژانس مرکز درمانی اقدام خودسوزی کرد.

خودسوزی هولناک مرد تهرانی در بیمارستان / مرد جوان با بنزین جلوی چشم بیماران خودسوزی کرد

مرد جوان در بیمارستان خودسوزی کرد. این خودسوزی واقع در خیابان ولیعصر رخ داد. ماموران پلیس پس از این خودسوزی به محل حادثه مراجعه کردند. مرد جوان به دلیل خودسوزی در بیمارستان بستری شده است و

به گزارش سلام نو بهنقل از رکنا، صبح دیروز شنبه ۲۹ آبان ماه، خودسوزی مرد جوانی در اورژانس یک بیمارستان در خیابان ولیعصر به اداره پلیس گزارش شد. با اعلام این خبر تیمی از ماموران پلیس در محل حادثه حاضر شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تحقیقات اولیه ماموران پلیس مشخص کرد مرد جوان در بخش اورژانس بیمارستان پس از خودزنی از ناحیه سر و خوردن تیغ با بنزین جلوی چشم بیماران خودسوزی کرده است.

ماموران پلیس پس از دریافت این اطلاعات با هماهنگی تلفنی با بازپرس پرونده، کارکنان بخش اورژانس بیمارستان را هدف تحقیق قرار دادند.

برسی ها نشان داد مرد ۴۰ ساله  پس از مراجعه به بیمارستان به دلیل درد شدید از ناحیه کلیه وعدم پذیرش ازسوی پرسنل اورژانس ابتدا سر خود را به دیوار کوبیده و سپس با خوردن تیغ اقدام به خودسوزی کرده است.

 ماموران پلیس در بازرسی از محل حادثه یک وصعیت نامه از مرد جوان پیدا کردند که نوشته بود: «درد شدیدی در کلیه خود دارم. برای درمان به چند بیمارستان در تهران مراجعه کردم اما پذیرش نشدم. امشب یا می میرم یا عمل جراحی می کنم.»

بنابراین گزارش، بیمار پس از خودسوزی و خودزنی برای سیرمراحل درمان بستری و حال عمومی وی نا مساعد گزارش شده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید