در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.

زمان قرعه کشی ۶ محصول ایران خودرو مشخص شد + قیمت خودرو و نحوه پرداخت

به گزارش سلام نو به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، قرعه کشی فروش محصولات ایران خودرو در قالب طرح مشارکت در تولید یکشنبه (۳۰ آبان) با حضور نهادهای نظارتی برگزار می‌شود.

بدینو سیله به اطلاع کلیه مشتریان و نمایندگی‌های مجاز می‌ رساند شرکت ایران خودرو برای پاسخ به نیاز بازار خودرو طرح فروش مشارکت در تولید برخی از محصولات خود را اجرا کرد. متقاضیانی که در قرعه کشی‌های قبلی ایران خودرو انتخاب نشده اند، می‌توانند در این طرح با شرایط زیر ثبت نام کنند.

در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.

ثبت نام در طرح مشارکت در تولید محصولات عر ضه شده (با روش قرعه کشی) مطابق جدول ذیل از پنج شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ شروع و تا پایان امشب، شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ ادامه خواهد داشت و قرعه کشی این مرحله فردا با حضور نهادهای نظارتی برگزار می شود.

مطابق با بخشنامه شماره ۴۲۴۹ دریافت کد کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات ثبت نام است؛ لذا بدیهی است در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور، امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

قیمت خودرو و نحوه پرداخت:

 قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود. پس از برگزاری قرعه کشی و اعلام اسامی، فرد منتخب مبلغ پیش پرداخت علی الحساب خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو مطابق جدول شماره یک واریز می کند.

 الباقی وجه خودرو در زمان ارسال دعوتنامه با لحاظ هزینه‌های قانونی تعیین و دریافت می شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید