۶ مامور نیروی انتظامی در ۴ استان کرمان، سیستان و بلوچستان، اصفهان و خوزستان در روزهای اخیر به شهادت رسیدند.

جزییات و علت شهادت ۶ مامور نیروی انتظامی در چند روز اخیر / تصاویر

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، ۶ مأمور نیروی انتظامی در کمتر از ۴ روز گذشته در راستای تأمین نظم و در درگیری با مخلان نظم و امنیت به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

۶ نفر از نیروهای پلیس در کمتر از ۴ روز اخیر در ۴ استان کرمان، سیستان و بلوچستان، اصفهان و خوزستان هنگام مقابله با اشرار، قاچاقچیان و اوباش به فیض شهادت نائل آمدند.

روز ۲۵ آبان جاری مأموران پلیس حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی خود در دشت سمسور واقع در مرز استان کرمان با سیستان و بلوچستان با کاروان اشرار مسلح درگیر شدند. در این درگیری که نزدیک به ۲۴ ساعت ادامه داشت، ۲ نفر از اشرار سابقه‌دار که دارای سوابق متعدد شرارت و ناامنی در منطقه جنوب شرق کشور بودند به هلاکت رسیدند و سایر اشرار با آتش پرحجم مأموران از صحنه متواری شدند.

در ساعات اولیه درگیری، استواریکم احسان شیرخانی و سرباز وظیفه امیرحسین خدادادی به درجه رفیع شهادت نائل شدند و ۶ نفر از مأموران مجروح شدند.

تصاویر | شهادت ۶ مأمور پلیس در کمتر از ۴ روز

تصاویر | شهادت ۶ مأمور پلیس در کمتر از ۴ روز

سرهنگ مهدی توسنگ سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر نیز با حضور فداکارانه در صحنه عملیات و درگیری تن به تن با یکی از اشرار، ضمن به هلاکت رساندن او خود نیز به همرزمان شهیدش پیوست.

تصاویر | شهادت ۶ مأمور پلیس در کمتر از ۴ روز

زیر گرفتن عمدی ۲ مأمور توسط قاچاقچی سوخت

روز ۲۶ آبان، گروهبان یکم محمدرضا نورآیین و دیگر همکار همراه وی در حین انجام مأموریت در شهرستان زاهدان با خودروی حامل سوخت قاچاق مواجه شدند که راننده این خودرو پس از تخطی از فرمان پلیس، مأموران انتظامی را به عمد زیر گرفت که بر اثر این حادثه گروهبان یکم نورآیین به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد اما با وجود تلاش پزشکان و کادر درمان بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

تصاویر | شهادت ۶ مأمور پلیس در کمتر از ۴ روز

شهادت مأمور آگاهی در درگیری با اوباش

ساعت ۲ بامداد ۲۷ آبان در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری اراذل و اوباش در یکی از محله‌های شهرستان لنجان، مأموران انتظامی و پلیس آگاهی این شهرستان به منظور رسیدگی به موضوع در محل حضور یافتند.

مأموران در محل با ۲ نفر از افراد شرور و اوباش مواجه شدند و با رعایت تمام جوانب برای دستگیری آنها اقدام کردند، اما متهمان مسلح بدون توجه به فرمان پلیس مبنی بر زمین گذاشتن سلاح‌ها و تسلیم شدن با مأموران درگیر شدند که در نهایت با عملیات مقتدرانه توسط مأموران بازداشت شدند.

متأسفانه در این درگیری یکی از مأموران پلیس آگاهی شهرستان لنجان به نام استواریکم احسان نصیری به شدت مجروح شد و برای مداوا به بیمارستان انتقال یافت که علی‌رغم تلاش پزشکان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

تصاویر | شهادت ۶ مأمور پلیس در کمتر از ۴ روز

با توجه به اینکه متهمان دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه سرقت، شرارت و نزاع و درگیری هستند، یکی از متهمان حین درگیری مجروح شد و بلافاصله برای مداوا تحت درمان قرار گرفت و سایر افراد نیز پس از تکمیل تحقیقات برای رسیدگی به جرایم تحویل مرجع قضایی شدند.

شهادت نیروی پلیس در عملیات بازداشت سارقان مسلح

به دنبال برخورد قاطع و بی‌امان با جرایم خشن، صبح روز گذشته (۲۸ آبان) مأموران پلیس، پس از تلاش‌های شبانه‌روزی و انجام کار اطلاعاتی مستمر، مقر و مخفیگاه باند سارقان مسلح و اشرار را در شهرستان کارون شناسایی کردند.

مأموران پلیس پس از هماهنگی قضایی، مقر سارقان را محاصره و در یک عملیات ضربتی و کاملاً غافلگیرانه نسبت به دستگیری آنها اقدام کردند.

سارقان مسلح حین عملیات دستگیری به سمت مأموران تیراندازی کردند که با آتش متقابل سنگین و مقتدرانه پلیس ۳ نفر از افراد شرور و سارقان مسلح به هلاکت رسیده و یک نفر دیگر از آنها زخمی شد.

در بازرسی از مقر و مخفیگاه افراد شرور مسلح تعدادی سلاح و مهمات سرد و گرم و ابزارآلات جرم کشف شد.

در این درگیری، مأمور جان بر کف نیروی انتظامی سروان هادی کنعانی جمعی فرماندهی انتظامی شهرستان کارون بر اثر اصابت گلوله مجروح و به بیمارستان منتقل شد، اما علی‌رغم تلاش پزشکان صبح امروز به دلیل شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

تصاویر | شهادت ۶ مأمور پلیس در کمتر از ۴ روز

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید