برگه ی زردآلو یا قیسی که از میوه تازه ی زردآلو تهیه می شود به دلیل خاصیت های بسیاری که دارد به عنوان یکی از بهترین تنقلات در مهمانی ها شناخته شده است.

بهترین تنقلات برای دورهمی ها و مهمانی ها چیست؟

تنقلات به خوراکی های سبک بسیاری اشاره دارد که برای برطرف کردن کوتاه مدت گرسنگی استفاده می شوند و کاربرد بسیاری در دورهمی ها و مهمانی ها برای سرگرمی و لذت بردن دارند. بنابراین یکی از موارد اصلی مصرف تنقلات در دورهمی و مهمانی است، اما انتخاب بهترین تنقلات برای استفاده در دورهمی ها بسیار اهمیت دارد. در این مقاله به معرفی بهترین تنقلات برای دورهمی ها و مهمانی ها می پردازیم.

بهترین تنقلات در دورهمی ها و مهمانی ها

زمانی که از تنقلات سخن به میان آید منظور تعداد زیادی از مواد خوراکی که برخی از آنها روزانه مصرف می شوند. هرگونه ماده غذایی که بسیار سبک باشد و به راحتی و به سرعت بتوان آن را حاضر و مصرف کرد جزئی از تنقلات است. این خوراکی ها می توانند بسیار مفید یا مضر باشند، اما باید سعی شود که بهترین تنقلات را در میان وعده های خود استفاده کرد.

چیپس میوه؛ به عنوان یکی از تنقلات سالم در مهمانی ها

چیپس میوه که شامل ورقه های نازکی از میوه های خشک شده است در دورهمی ها استفاده می شود و چهره ی زیبایی به سفره می دهد. امروزه می توان تمام میوه ها را به صورت چیپسی برش داد و آنها را خشک کرد. استفاده از چیپس میوه در دورهمی و مهمانی باعث بهره بردن از خواص انواع میوه های لذیذ و دلچسب می شود. با توجه به افزایش تقاضا امروزه انواع چیپس های میوه در فروشگاه ها وجود دارند و به راحتی در دسترس می باشند.

بهترین تنقلات برای دورهمی ها و مهمانی ها چیست؟

نخودچی و کشمش؛ به عنوان تنقلات قدیمی و بسیار مفید

یکی دیگر از بهترین تنقلاتی که از گذشته در مهمانی ها و جشن ها استفاده شده است، نخودچی و کشمش می باشد. مصرف این تنقلات به خصوص در زمان هایی که کودکان نیز در مهمانی حضور دارند اهمیت دارد تا به سراغ تنقلات ناسالم نرود. علاوه بر قرار گرفتن این دو در کنار هم، کشمش به تنهایی و برای استفاده با چای که یک نوشیدنی پر استفاده در مهمانی ها است اهمیت بسیاری دارد.

لواشک؛ یکی از پرطرفدارترین تنقلات در مهمانی ها

برخلاف تصور بسیاری از افراد لواشک خواص بسیاری دارد و می تواند به عنوان یکی از بهترین تنقلات مورد استفاده قرار گیرد. از آنجا که لواشک از میوه های مختلف تهیه می شود می تواند خواص بسیاری داشته باشد. مزه ی بی نظیر لواشک باعث شده در مهمانی ها استفاده بسیاری داشته باشد و از آنجا که مصرف کنندگان آن از تمام سنین است، باید به صورت بهداشتی و نیز از میوه هایی با خاصیت بالا تهیه شده باشد.

پاپ کورن؛ به عنوان بهترین و سرگرم کننده ترین تنقلات

بسیاری از دورهمی ها برای تماشای فیلم، فوتبال و غیره صورت می گیرد و پیدا کردن تنقلاتی که بتواند تا آخر دورهمی همراه فرد باشد اهمیت بسیاری دارد. پاپ کورن یا ذرت بو داده یکی از گزینه های اصلی برای اینگونه دورهمی ها است که هم مزه ی خوب و هم خواص بی نظیری دارد. از جمله خواص پاپ کورن می توان به کنترل قند و کلسترول خون، آنتی اکسیدان و فیبر بسیار اشاره کرد.

شکلات و پاستیل؛ از جمله شیرین ترین و محبوب ترین تنقلات

یکی دیگر از تنقلاتی که در اکثر مهمانی ها و دورهمی ها به چشم می خورد انواع شکلات وپاستیل  است. این تنقلات را می توان به همراه چای و قهوه استفاده کرد تا از مضرات قند در امان ماند. این خوراکی یکی از بهترین تنقلات در مهمانی ها است و برای کاهش مضرات اندک آن می توان از شکلات های رژیمی که قند کمتری دارند استفاده کرد. خرید شکلات از سایت رئوف باعث اطمینان از بسته بندی شیک و کیفیت محصول می شود.

آجیل

آجیل ترکیبی از مغز های مغذی و نیز انواع دیگر مواد مفید است. مغز های موجود در آجیل به دلیل آنتی اکسیدان بالا مانع شکل گیری  بسیاری از بیماری ها و مشکلات می شوند. طبع گرم مغز ها باعث تبدیل آجیل به یکی از تنقلات مورد استفاده در فصل های سرد شده است. تنوع موجود در مواد تشکیل دهنده ی آجیل باعث استقبال بسیار کودکان برای مصرف آن شده است.

برگه ی زردآلو؛ به عنوان مفیدترین تنقلات

برگه ی زردآلو یا قیسی که از میوه تازه ی زردآلو تهیه می شود به دلیل خاصیت های بسیاری که دارد به عنوان یکی از بهترین تنقلات در مهمانی ها شناخته شده است. قیسی را می توان در کنار میوه خشک های دیگر و یا به تنهایی استفاده کرد. مزه ی خوب و وجود ویتامین های بسیار در این میوه خشک باعث استفاده ی بسیار آن در مهمانی ها شده است. قیسی لواشک نیز نوع دیگر بکار بردن برگه ی زردآلو در مهمانی ها می باشد.

تخمه آفتابگردان؛ پای ثابت دورهمی ها

در اکثر دورهمی ها و مهمانی ها تخمه آفتابگردان به عنوان تنقلات اصلی محسوب می شود. تخمه آفتابگردان در واقع جزء سرگرم کننده ترین تنقلات است و علاوه بر آن خواص بسیاری نیز دارد. همین امر باعث شده تا به عنوان بهترین تنقلات از آن نام برده شود.

آلوچه و آلبالوی خشک

از دیگر تنقلات ترش و پرطرفدار در میان تمام افراد می توان به آلوچه و آلبالوی خشک اشاره کرد. این دو تنقلات را می توان تا مدت های طولانی نگهداری کرد و در دورهمی ها از آنها استفاده کرد. برای بهتر کردن طعم آنها همچنین می توان از طعم دهنده هایی مانند نمک استفاده کرد. در صورت تهیه ی این دو نوع تنقلات در منزل می توان آن را به صورتی بهداشتی خشک و مورد استفاده قرار داد.

گز و سوهان

وجود مغزهایی مانند گردو، بادام و پسته در گز باعث شده تا به یکی از تنقلات مفید تبدیل شود. البته مصرف بیش از اندازه ی آن باعث افزایش قند در افراد مبتلا به دیابت می شود. در سوهان نیز از انواع مغز ها استفاده می شود. بنابراین گز و سوهان یکی از بهترین تنقلات هستند. این دو تنقلات را باید به اندازه ی نیاز خریداری کرد، زیرا در صورت نگهداری طولانی مدت چربی و مغز های موجود در آنها باعث فاسد شدن زود هنگام می شود.

بهترین تنقلات برای دورهمی ها و مهمانی ها چیست؟

خرید تنقلات

برای خرید تنقلات توجه داشته باشید که باید بسیار تازه و نیز بهداشتی باشند. برای مثال تنقلاتی مانند گز در صورتی که تازه نباشد مزه و ظاهر خوبی نخواهد داشت. از طرفی تنقلات خریداری شده برای مهمانی ها باید ظاهر و تزیین خوبی نیز داشته باشند. خرید تنقلات رئوف از نظر تازگی مواد و نیز بسته بندی ها شیک و باکیفیت در اولویت قرار دارد. تمامی تنقلاتی که در سایت رئوف به فروش می رسند کاملا بهداشتی و تازه هستند. این امر برای تنقلاتی که مقداری چربی در آنها وجود دارد و نیز مغز ها که احتمال فاسد شدن آنها وجود دارد بسیار اهمیت دارد.

نتیجه گیری

خوراکی های ساده و سبکی که به عنوان میان وعده و نیز در مهمانی ها مصرف می شوند تنقلات نام دارند. انتخاب بهترین تنقلات همیشه در اولویت قرار دارد، زیرا مصرف کنندگان آن افراد سنین مختلف هستند. تنقلات علاوه بر اینکه جنبه لذت بخشی به مراسمات را دارند، باید دارای خواصی نیز باشند تا لذت مهمانی را دوچندان کنند. اکثر تنقلات خوراکی های محبوب هستند که طرفداران بسیاری دارند و امروزه در اکثر فروشگاه ها به صورت متنوع موجود می باشند.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید