۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
کد خبر: 55308965

درک اساسی از مقوله سلامت در جامعه فعلی ما یکی از مهم ترین اموری است که در آن ابعادی وجود دارد که هنوز بطور جامع و کامل بیان نشده است.

شفا در ذهن درمان در دارو

بسیاری از مردم با مشاهده حجم وسیعی از انواع آگهی های تجاری و مشکل عدم پذیرش خویشتن خود وآنچه هستند , دچار سردرگمی شده و به سوی این آگهی ها گرایش میابند.

در این مقاله به موضوع فهم مفاهیم مهم برای درک مقوله سلامت میپردازیم.

علم سلامت نگر نه تجارت محور

بدلیل گرایش وسیع جامعه به سوی طیف وسیعی از توصیه های پزشکی و زیبایی و غیره که صرفا برای تجارت و منفعت در حال عرضه میباشند امر سلامت بشکل اصیل و موثر در بین افراد جامعه بازگو نشده و به همین دلیل علم سلامت نگر و نه تجارت محور بسیار کمرنگ  شده و اکثریت ,مدام در حال دست و پنجه نرم کردن با انواع امراض و بیماریها بوده و هستند .

این در حالی است که اگر بسیاری از مفاهیم که بشکلی اساسی در طب آمده است و متاسفانه بصورت تاثیر گذار بیان نمیشوند چنانچه از متن و ماخذ اصیل و بگونه ای جدید بگوش ایشان برسد و آنها به آن مفاهیم  عمل نمایند بطور حتم سلامت و آرامش ناشی از آن را تجربه خواهند نمود.

پرسش؟؟!!

حال این مفاهیم حاوی چه اطلاعاتی و از چه طیف و گونه ای میباشند؟

آیا دستورات, اعمال تخصصی و سخت و پرهزینه ای هستند یا خیر؟

در پاسخ به این پرسشها باید اذعان داشت که دقیقا این مسائل از طیف و جنس روزمره و اموری هستندکه در ظاهر زندگی همه انسان ها موجود میباشند و به این ترتیب نه تنها هزینه های گزافی نیاز ندارند بلکه در دسترس همگان قرار دارند.

افکار منشا تولید امراض و بیماریها

حتما پیش آمده که به سراغ درمان یک بیماری مانند کهیر یا مشکل پوستی و دیگر امراض خود بروید و به هرکجا که مراجعه نمایید  تنها شاهد جملاتی باشید  که: که از نظر جسمی در آزمایشات شما هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و در آخر بدون اینکه به شما بگویند علت و ریشه اصلی بیماری چیست  مجبور به ترک آن مکان شده و به خانه برگردید ؟

واقعا علت و ریشه در کجاست ؟

چرا وقتی یک بیمار مثلا مبتلا به آسم تنها زمانی که دچار عصبانیت و تغییر در حالات و رفتار و شرایط خویش میشود ناگهان بیماری اش عود می کند ؟

چرا بسیاری از سردرد ها و مشکلات از این طیف زمانیکه دچار تغیّر اعصاب و حالات میشوید آغاز شده و بوجود می آیند ؟

دلیل اینکه 90 درصد امراض با افکار و احساسات و عصبانیت انسان رابطه مستقیم دارند اما در زمان درمان به تنها چیزی که توجه  از میشود دارو و مقدار و نوع مصرف آن است؟

بنظر شما نباید بدنبال ریشه فکر و حالات انسان که دچار یک بیماری است رفت و در آن اندیشه نمود؟

بیماری چیست؟

کلمه ای که بسیاری از آن دور بوده و از قضا اکثرا همراه انسان است کلمه بیماری است که اگر کمی دقت کنید :

از دو جزء بیم +آری تشکیل شده است !!

بنظر شما چه پیغامی در این دیدگاه و مفهوم وجود دارد ؟

شفا در ذهن درمان در دارو

آنچه بر شما میگذرد حاصل آن است که در شما میگذرد

طبق قوانین مکانیک و فیزیک کوانتوم در اصل در هم تنیدگی اثرات و ویژگیهای هرچیز بر چیز دیگر مبرهن است و زمانیکه در چیزی دارای ضعف و خلل باشید درشما بسرعت نفوذ خواهد داشت.

امراض و بیماریها هریک دارای یک سر یا همان مغز میباشند که جایگاه شعور و طرح و برنامه رشد یا توقف یک بیماری بحساب میایندتا زمانیکه یک فرد با افکار سر خود افکار سر بیماری خود را تغذیه میکند و او را تایید و موجود میپندارد به آن قدرت میدهد .

زمانیکه صبح یک روز فردی از خواب بلند شده و ابتدا به ساکن دلیلی ندارد که فکر کند که الان من یبوست دارم یا ندارم و بیدنبال آن بگردد چون وقتی به چیزی فکر کردی یعنی مغز اون رو صدا کردی و بیدار نمودی و او را هوشیار کردی خب بسرعت یبوست در بدن شکل خود را مانند سابق ایجاد میکند پس باید بگوییم بیماری شما انتخاب خودتان است که آن را در خود ایجاد مینمایید .

یا درباره چاقی و لاغری وقتی شخصی دائما دغدغه اش این است که من این شکلی که هستم خوب نیستم یعنی من و ایگو را تخریب میکنند و مشکل را تقویت میکنند خب حال هر دارو و رژیم و هرعملی بی فایده میشود و دلیل ناکامی ها بعد از خرج های کلان بر اثر همان طیف آگهی ها دقیقا همین است و بعد از آن سرخوردگی و وسواس های فکری نیز اضافه شده و سلامت را بیشتر از قبل به خطر میاندازد !

برای شناخت بیشتر این گونه مفاهیم چه کنیم

شما میخواهید جایگاهی بیابید تا متفاوت باشد و شما را با این مسایل آشنا کند!؟ از طریق یک مجموعه بعنوان یک مرکز تحقیقاتی طب و پزشکی و ارائه دهنده انواع موضوعات علمی و کاربردی برای تمام اقشار جامعه این امر ممکن خواهد بود, شما میتوانید در مرجع آموزش آنلاین طب و پزشکی با مطالب و مفاهیمی آشنا شوید که میتواند نوع زندگی افراد یک جامعه را متغیر نماید.

برخی از موضوعات:

· شناخت افکار و اثر در درمان امراض

· شناخت امراض و بیماریها

· علل و علائم امراض

· تشریح و آناتومی اندام های انسان بنحوی گسترده

· مزاج شناسی

· مبانی کاملی از طب کهن بوسیله درختواره بزرگ طب و پزشکی

· بخش سیستم آموزش آنلاین طب و پزشکی بنحو LMS

· قسمت آنلاین درمان و اخذ نوبت های مشاوره و درمانی

· بخش پلتفرم های اختصاصی آموزشی که برای اولین بار در ایران ارائه شده و برای یادگیری بسیار مفید است .

مجموعه اشارت دارای نماد اعتماد بوده و مطمئن باشید فرصتی ویژه را با ورود به این سایت تجربه خواهید نمود.

مدیریت این مجموعه طبیب و دانشمندی آشنا با نوعیت انسان در روانشناسی و پزشکی و طبیعیات و علوم حول محور در این موضوع و دانش آموخته در سطح وسیعی از دایره علوم میباشد.

 ایمان رضی زاده مشهور به حکیم رضی که تا کنون حجم وسیعی از محتوای علمی را در مجموعه ای بنام پرتال جامع علوم اشارت که متشکل از هشت سایت تخصصی است ایجاد نموده است.

شفا در ذهن درمان در دارو

میخواهم طب کهن و پزشکی را بشکلی نوین یاد بگیرم

یکی از مهمترین کارهای انجام شده برای تبیین امر سلامت بشکلی نوین بیان شرح و تدریس یکی از کتب بزرگ طب و پزشکی بنام شرح قانونچه فی الطب  است که با بهره گیری از علوم متعدد بصورت تطبیقی بطبع بیان آراسته گشته وهم اکنون نیز ادامه دارد و در بخش آموزش آنلاین طب و پزشکی تا انتهای مقالت نخست از کتاب به بیش از 25 ساعت شرح و تدریس انجامیده است و میتوان گفت تا پایان کتاب با مجموعه ای بزرگ برای طب و پزشکی که دارای بیش از 500 ساعت تدریس و آموزش به دانشجویان و علاقه مندان می باشد دست خواهیم یافت.

علاقه مندان به آشنایی و بالابردن سطح آگاهی و  بهره وری و شناخت اموری که منجر به سلامت و خودآگاهی شان خواهد بود میتوانند به سایت طب ساختار شکن یا

دانشکده علوم پزشکی اشارت(www.portalesharat.com) مراجعه فرمایند تا از این طریق به هدفی که در این مرکز تحقیقاتی و آموزشی درمانی در حال بررسی است دست یابند.

 “اشارت” ضامن درک مفهوم سلامت و ایجاد آن در درون شماست .

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید