بهزاد داداش‌زاده، ملی‌پوش سابق و کارشناس فوتبال درباره بازی با سوریه گفت: در روزی که همه خطوط خوب بودند، خط میانی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و به خوبی توانست ارتباط بین خطوط را برقرار کرده و مهاجمان را تغذیه کند.

بازیکنان ما مقابل لبنان دچار غرور کاذب شده بودند / تنها رسیدن به جام جهانی ما را قانع نمی‌کند

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، تیم ملی فوتبال ایران در ششمین بازی از مرحله گروهی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر موفق شد تیم ملی سوریه را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد تا در یک قدمی جام جهانی قرار داشته باشد.

کارشناس فوتبال با بیان این که تیم ملی در دو منطقه به بازیکنان باکیفیت‌تری نیاز دارد گفت: در دیدار با سوریه یا حریف خیلی ضعیف بود یا تیم ملی توانست نمایش قابل قبولی داشته باشد.

بهزاد داداش زاده، ملی پوش سابق و کارشناس فوتبال اظهار داشت: بعد از بازی انتقاد آمیزی که از تیم ملی مقابل لبنان دیدیم، خدا را شکر مقابل سوریه بازی خیلی خوب و با کیفیت بالایی از این تیم مشاهده کردیم. به نظر من بازیکنان ما مقابل لبنان دچار غرور کاذب شده بودند و خودشان را از پیش برنده می‌دانستند که لبنانی‌ها آنها را غافلگیر کردند. همین موضوع عبرتی شد تا دیگر هیچ تیمی را دست کم نگیرند و برای همین با همه ظرفیت مقابل سوریه به میدان رفتند و نتیجه هم همان شد که دیدید.

ملی پوش پیشین فوتبال گفت: در اکثر نقاط زمین بهترین‌ها را در اختیار داریم، اما هنوز در یکی دو نقطه نیاز به بازیکنان با کیفیت تری هست. من اسم نمی‌آورم چون اسم آوردن من حاصلی جز تولید حاشیه برای تیم ملی ندارد. اما یقین دارم که کادر فنی خودش می‌تواند این نقاط ضعف را پیدا کرده و با استفاده از بازیکنان جدیدی آن را ترمیم کند.

کارشناس فوتبال بیان داشت: در روزی که همه خطوط خوب بودند، خط میانی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و به خوبی توانست ارتباط بین خطوط را برقرار کرده و مهاجمان را تغذیه کند. شاید اگر برخی فرصت سوزی‌ها نبود ما با نتیجه پرگل‌تری هم در این بازی پیروز می‌شدیم.

داداش زاده تاکید کرد: حالا که تا حدود زیادی صعودمان به جام جهانی مسجل شده و نگرانی از این بابت نداریم، فدراسیون باید از همین امروز یک برنامه‌ریزی کامل انجام دهد تا تیم ملی آمادگی صعود از دور گروهی جام جهانی را داشته باشد. فوتبال ما از مرزی عبور کرده که تنها رسیدن به جام جهانی ما را قانع نمی‌کند و باید به دنبال صعود از مرحله گروهی باشیم.

هافبک پیشین تیم ملی ایران گفت: برگزاری بازی‌های جام جهانی در کشور قطر هم می‌تواند از این نظر به کمک فوتبال ما بیاید. نزدیکی مسافت، نزدیکی تقریبی شرایط آبی و هوایی و امکان حضور بیشتر ایرانیان در این بازی‌ها عواملی است که می‌تواند به صعود احتمالی ما از گروه مقدماتی کمک کند. ضمن اینکه این تیم ملی با این بازیکنان از نظر من ظرفیت صعود به مرحله بعدی مسابقات را دارند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید