به مناسبت هفته کتاب، به یکی از پلتفرم‌های دیجیتالی ترویج کتاب و کتابخوانی آمدیم تا هم به دوستان خداقوت بگوییم و هم بر اهمیت این ابزارهای جدید در ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی کشور عزیزمان تاکید کنیم.

نظر وزیر ارتباطات درباره کندی اینترنت چیست؟

به گزارش سلام نو و به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بخشی از انتقادات درباره کندی اینترنت را درست و بخشی را هم ناشی از فضاسازی رسانه‌ای دانست.

 عیسی زارع پور در بازدید از دفتر اپلیکیشن فرهنگی طاقچه به مناسبت هفته کتاب، با بیان اینکه امروزه فضای مجازی زندگی بشر را دگرگون کرده است، اظهار کرد: امروزه فناوری اطلاعات با فرهنگ، سیاست و اقتصاد عجین شده است. مهمترین تاثیر فناوری اطلاعات در حوزه فرهنگ است. جذابیت، سرعت بالا و گسترده انتشار محتوا در فضای مجازی یک فرصت برای حوزه فرهنگ است تا با استفاده از این قابلیت‌ها اثر بخشی اقدامات فرهنگی بیشتر شود.

وی بر ضرورت حمایت از رسانه‌های دیجیتال در کشور به‌عنوان یک فرصت تاکید کرد و افزود: به مناسبت هفته کتاب، به یکی از پلتفرم‌های دیجیتالی ترویج کتاب و کتابخوانی آمدیم تا هم به دوستان خداقوت بگوییم و هم بر اهمیت این ابزارهای جدید در ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی کشور عزیزمان تاکید کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار امیدواری کرد که این پلتفرم‌ها بتوانند سرانه مطالعه در کشور را به نحو چشمگیری افزایش دهند و تصریح کرد: نگاه ما در دولت سیزدهم این است که فناوری اطلاعات فرصتی است که باید حداکثر استفاده از آن برای رفاه مردم و بهبود فرآیندها صورت گیرد تا طعم شیرین‌ زندگی فناورانه‌پایه را به مردم بچشانیم.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید