۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
کد خبر: 55308797

آرزوی هر کسی است که با سعید آقاخانی کار کند. خدا را شکر که آرزوی من برآورده شد و در سه فصل از این مجموعه حضور داشتم. ان‌شاءالله در سری جدید هم هستم.

زمان ساخت «نون خ ۴» مشخص شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، کاظم نوربخش ـ بازیگر نقش سلمان در سریال «نون خ» ـ با بیان اینکه عید امسال فصل جدید این مجموعه ساخته نمی‌شود، ابراز امیدواری کرد که نوروز ۱۴۰۲ «نون خ ۴» ساخته شود.این بازیگر که در هر سه فصل از «نون خ» سعید آقاخانی حضور پررنگی داشته است، درباره اینکه آیا در فصل جدید هم شخصیت «سلمان» را خواهیم دید؟ گفت: امسال که خبری از «نون خ» نیست و می‌دانم که عید امسال قطعا «نون خ» نخواهیم داشت اما ان‌شاءالله سال آینده برای نوروز این کار ساخته خواهد شد. اصلا خبر ندارم فیلمنامه را شروع کردند یا خیر، ولی قطعاً ۱۰۰ درصد سلمان در سری چهارم هم حضور دارد اما چون هنوز فیلمنامه‌ای نوشته نشده نمی‌دانم قرار است به کدام سمت برود. باید ببینیم داستان چیست و در فصل جدید چه اتفاقاتی برای سلمان می‌افتد.

وی سپس با بیان اینکه بازپخش مجموعه «نون خ» را از شبکه آی فیلم هرشب دنبال می کند، درباره همکاری‌اش با سعید آقاخانی (کارگردان سریال) توضیح داد: آرزوی هر کسی است که با سعید آقاخانی کار کند. خدا را شکر که آرزوی من برآورده شد و در سه فصل از این مجموعه حضور داشتم. ان‌شاءالله در سری جدید هم هستم. در همین جا باید یک تشکر ویژه از آقایان مهدی فرجی، تهیه‌کننده سریال و سعید آقاخانی که واقعاً برای دوستان کردستان و کرمانشاه سنگ تمام گذاشتند، داشته باشم.

بازیگر سریال «نون خ» همچنین در پاسخ به اینکه اصلاً چه شد به گروه آقاخانی پیوستید و با «نون خ» همراه شدید؟ خاطرنشان کرد: سعید آقاخانی همشهری بنده است و من در بچگی با ایشان در شهرستانمان کار تئاتر انجام داده بودم. ضمن اینکه آقای آقاخانی با برادر بزرگترم در تهران کار می‌کردند و از بچگی من هم در گروه تئاترشان بودم و با بازی من آشنایی داشتند؛ بنابراین برای «نون خ» در فصل اول تست دادم که بعدها نگویند چون همشهری‌اش بود او را در کارش آورد که خوشبختانه از میان ۱۴۰۰ نفر در تستی که دادم قبول شدم و بعد انتخاب شدم.

کاظم نوربخش همچنین از حضور در یک سریال طنز برای شبکه نمایش خانگی خبر داد و گفت: یک سریال شبکه نمایش خانگی که طنز اجتماعی است، پیشنهاد شده که قرار است از دهم آذرماه کارم را شروع کنم اما به دلیل اینکه هنوز قراردادم قطعی بسته نشده نمی‌توانم توضیح بیشتری بدهم. دو فیلم سینمایی هم داشتم به کارگردانی آقایان صلح میرزایی و کمال مقدم که به تازگی تمام شده‌اند.

کد خبرنگار: ۱۴
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید