امیرعبداللهیان انجام یکصد میلیون دوز واکسیناسیون با استفاده از تولیدات داخلی و خارجی را رکورد بزرگ دولت سیزدهم در حوزه سلامت خواند.

انجام یکصد میلیون دوز واکسیناسیون رکورد بزرگ دولت سیزدهم است

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، درتماس تلفنی حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با بهرام عین اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، وزیر امور خارجه با گرامی داشت یاد و نام شهدای حوزه سلامت و درمان در کشور در دوره سخت مقابله با ویروس کرونا و همچنین با قدردانی از تلاش و مجاهدت مجدانه کادر درمان در سراسر کشور، رسیدن واکسیناسیون در سطح کشور به رقم یکصد میلیون دوز تزریق را به وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و همکاران گرانقدر ایشان در حوزه سلامت در سراسر کشور تبریک گفت.

 امیرعبداللهیان در این گفتگوی تلفنی همچنین آمادگی وزارت امور خارجه  برای استمرار همکاری نزدیک با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هلال احمر کشورمان برای تامین بیشتر واکسن در دوره پیش رو و بر اساس نیازهای اعلامی از سوی حوزه درمان کشور را اعلام کرد.

امیرعبداللهیان با اشاره به دستور رییس جمهور محترم در شروع بکار دولت به وزارت خانه های امور خارجه و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، انجام یکصد میلیون دوز واکسیناسیون با استفاده از تولیدات داخلی و خارجی را رکورد بزرگ دولت سیزدهم در حوزه سلامت خواند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید