در اینجا ترفندهایی داریم که بدون استفاده از اتو می‌توانید چروک لباس را باز کنید.

ترفندهای جالب برای رفع چروک لباس بدون اتو

به گزارش سلام نو به نقل از ریدرزدایجست، برای اتو کردن وقت ندارید؟ اتو کنار دستتان نیست؟ نگران نباشید. این ترفندها کمک می‌کند بدون اتو لباستان را صاف کنید.

همه ما این موقعیت را تجربه کرده‌ایم که می‌خواهیم برای جلسه مهم یا مصاحبه کاری یا قرار دوستانه آماده شویم، اما متوجه می‌شویم، لباسی که در نظر گرفته بوده‌ایم، چروک است و زمانی هم برای اتو کردن نداریم یا در مسافرت هستیم و اتو در دسترس نیست. دوست داریم باور کنیم وقتی لباس را تن می‌کنیم، چروک‌ها از بین می‌روند، اما واقعیت این است که این اتفاق نمی‌افتد. در اینجا ترفندها داریم که بدون استفاده از اتو می‌توانید چروک لباس راباز کنید.

از سشوار استفاده کنید

لباس چروک را روی سطح صاف بگذارید. سشوار را روی درجه داغ بگذارید و آن را چند سانتیمتر بالاتر از لباسی که روی سطح صاف پهن کرده اید، بگیرید و روی آن بالا و پایین ببرید. مثل یک جادو چروک‌ها باز می‌شوند. می‌توانید قبل از این کار چند قطره آب هم به لباس بزنید تا بهتر صاف شود.

از اسپری سرکه استفاده کنید

می‌توانید با استفاده از اسپری سرکه سفید لباستان را صاف کنید. این کار هم به صرفه است و هم از مواد شیمیایی استفاده نمی‌کنید. برای این کار لباس را با مخلوط یک به سه سرکه و آب نم دار کنید و بگذارید در هوا خشک شود. این کار راه خوبی برای تمیز کردن لباس هم هست.

با کتری آب جوش اتو کنید.

اگر اتو در دسترس ندارید یا نمی‌توانید صببر کنید تا داغ شود با کتری آب داغ لباس ر اصاف کنید. کتری را چند سانتیمتر بالاتر از لباس که روی سطح صاف پهن کرده‌اید بگیرید و حرکت دهید. به طور معجزه آسایی چروک‌ها رفع می‌شود.

لباس را زیر تشک بگذارید

این هم یک راه حل است که به چیزی جز تشک شما احتیاج ندارد. لباس را صاف کنید و زیر تشک پهن کنید. 15 تا 30 دقیقه صبر کنید و حالا لباستان بدون چروک است.

با حوله مرطوب چروک‌ها را از بین ببرید

این راه بسیار ساده است، اما واقعا جواب می‌دهد. روی یک سطح صاف لباس را پهن کنید و حوله خیس را روی آن بگذارید. با دست حوله را روی لباس فشار دهید و آن را به اطراف حرکت دهید. بعد لباس را آویزان کنید تا خشک شود. ممکن است با این کار پرزهای حوله به لباس چسبیده باشند. قبل از پوشیدن و بیرون رفتن آنها را تمیز کنید.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید