مربی تیم ملی گفت: مهدی طارمی یکی از بهترین های ما بوده است و با درایت اسکوچیچ و فدراسیون فوتبال و اتحاد او پرقدرت‌تر برمی‌گردد.

مربی تیم ملی: مهدی طارمی به تیم برمی‌گردد
به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، وحید هاشمیان بعد از بازگشت اعضای تیم ملی به ایران درباره نتایج این مقابل لبنان و سوریه عنوان کرد: خداراشکر دو بازی خارج از خانه را بردیم. بازی های سختی بودیم. خوشبختانه کل تیم ملی ایران نشان داد که تا آخرین لحظه امیدواریم و می‌جنگیم. دیروز هم یک بازی مقتدرانه انجام دادیم. انشاءالله در ۴ بازی آینده هم بازی های خوبی انجام می‌دهیم.

او ادامه داد: خوشحالیم که مردم ایران خوشحال شدند. هنوز به ایده‌آل نرسیدیم. وقت انجام بازی دوستانه نداشتیم. دلیلش این است که فیفا دی خالی وجود نداشت. انشاالله روز به روز بهتر می‌شویم و می‌توانیم خواسته های مردم را بهتر انجام بدهیم.

مربی تیم ملی با اشاره به شرایط زمین ها در لبنان و اردن تاکید کرد: زمین ها خوب نبود. بالاخره بچه های ما در هر شرایطی وفق پیدا می‌کنند. مهم پیروزی بود که در دو بازی به دست آمد.

هاشمیان درباره اعتراض بازیکنان به پاداش ها گفت: انشاالله مسائل حل می‌شود. بازیکنان تیم ملی زحمت می‌کشند. لیاقت شان بالا است و انشاالله باید خواسته هایشان اجابت شود. بازیکنان ما فقط به فکر شاد کردن مردم هستند و این را در زمین نشان دادند.

وی درباره ماجرای مهدی طارمی افزود: مساله خاصی نبوده است. مهدی طارمی یکی از بهترین های ما بوده است. انشاالله با درایت اسکوچیچ و فدراسیون فوتبال و اتحاد او پرقدرت‌تر برمی‌گردد

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید