در پی ارسال لایحه حمایت از معیشت اقشار آسیب پذیر به مجلس، برخی می‌گویند از آذر ماه به ۶۰ میلیون نفر از جمعیت کشور یارانه‌ی ۱۱۰ هزار تومانی داده خواهد شد.

پرداخت یارانه‌ ۱۱۰ هزار تومانی به ۶۰ میلیون ایرانی در آذر ماه / یارانه این دسته قطع می شود

به گزارش سلام نو به نقل از صبحانه، هر چند ثبت‌نام از متقاضیان جامانده یارانه، ادغام واریزی‌های قبلی و افزایش میزان عددی این حمایت نقدی، بر سر زبان‌ها بود، اما این روزها با اظهارات رئیس‌جمهور، وزیر اقتصاد و رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه درباره دلار ۴۲۰۰ تومانی، خداحافظی با آن جدی‌تر شده و جایگزینی این حمایت پرحاشیه با ریال نیز سروصدای دیگری به پا کرده است.

حالا در آبان ماه به سر می بریم و در پی ارسال لایحه حمایت از معیشت  اقشار آسیب پذیر به مجلس و زمزمه‌های حذف ارز  ۴۲۰۰ تومانی صحبت از مبالغ جدیدی برای یارانه می‌شود و برخی می‌گویند از آذر ماه به ۶۰ میلیون نفر از جمعیت کشور یارانه‌ی ۱۱۰ هزار تومانی داده خواهد شد.

طبق قانون بودجه سال ۹۸ باید یارانه سه دهک بالای جامعه حدف و به اقشار کم درآمد اختصاص پیدا کند که هنوز این اتفاق رخ نداده است

در این میان، انتظار جاماندگان یارانه نقدی برای ثبت‌نام مجددشان برابر قانون بودجه ۱۴۰۰ بوده که سال‌هاست از قلم افتاده‌اند، جای بررسی دارد. گروهی که نه تنها از دریافت یارانه در دوره‌های پیشین جامانده‌اند، بلکه از ملاک قرار دادن فهرست‌های نه چندان قابل دفاع یارانه نقدی و معیشتی برای تبدیل احتمالی ارز ۴,۲۰۰ تومانی به ریال در حساب سرپرستان خانوار، نگران و معترض هستند.

کد خبرنگار: ۱۳
۸دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 7
  • سلیمی IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    5 0
    خداوند یاور دولت آقای رئیسی باشه که به تمام جانبازان ۱۱۰۰۰۰ تومان یارانه را واریز فرمودند خواهشمندیم که با این وجود جلو افزایش قیمت ها در بازار را بگیرند درصورت امکان با دولت ها دیگر در صلح ودوستی بسر بریم استحضار دارید بدخواهان به هر طریقی می‌خواهند ما را درگیر جنگ کنند تا به دینوسیله به اهداف شوم خود برسند وازنظر اقتصادی وسیاسی مارا برای همیشه در جهان ضعیف کنند هوشیار وآگاه باشیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید