مشاور نخست وزیر و سرپرست وزارت بازرگانی پاکستان، اعلام کرد که سازوکار تجارت تهاتری میان جمهوری اسلامی ایران و پاکستان به زودی برقرار می‌شود.

 مکانیزم تجارت تهاتری پاکستان با ایران به زودی اجرا می‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، مشاور نخست وزیر و سرپرست وزارت بازرگانی پاکستان با ابراز اطمینان از رایزنی‌های تجاری-اقتصادی با مقامات کشورمان طی سفر اخیر خود به تهران، اعلام کرد: سازوکار تجارت تهاتری میان جمهوری اسلامی ایران و پاکستان به زودی برقرار می‌شود.

«عبدالرزاق داود» روز چهارشنبه طی حضور در هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ماشین آلات پاکستان در شهر «کراچی» و در حاشیه بازدید از پاویون ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: حضور شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه کراچی مایه خرسندی ما است.

وی افزود: ما نظاره گر پاویون ایران هستیم و مشاهده کردیم که آنها محصولات خود را بهتر از آنچه انتظار داشتیم نشان می‌دهند.

مشاور نخست وزیر پاکستان در امور بازرگانی و سرمایه گذاری با ابراز اطمینان از نتایج سفر اخیر خود به کشورمان و حضور در نهمین نشست کمیته مشترک تجاری دو کشور، اظهار داشت: به زودی سازوکار تجارت تهاتری میان دو همسایه برقرار خواهد شد.

عبدالرزاق داود مذاکرات تجاری میان تهران و اسلام‌آباد را رضایت بخش توصیف کرد و افزود: مهمتر از آن این است که ما باید رایزنی و توافقات دوجانبه را به سرعت پیش ببریم.

براساس این گزارش، مشاور نخست وزیر و سرپرست وزارت بازرگانی پاکستان طی حضور در نمایشگاه بین المللی صنعت ماشین آلات در کراچی ضمن بازدید از پاویون ایران، با تعدادی از تجار و صنعتگران کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

نهمین نشست کمیته مشترک تجاری ایران و پاکستان روزهای ۱۵ و ۱۶ آبانماه امسال با سفر رسمی «عبدالرزاق داود» مشاور نخست وزیر پاکستان در امور بازرگانی و سرمایه گذاری برگزار شد.

در جریان این سفر، تفاهم نامه‌ای نیز میان اتاق بازرگانی و صنعت کویته با اتاق بازرگانی زاهدان با حضور «فدا حسین دشتی» و «محمد ایوب مریانی» رئیس و نائب رئیس اتاق کویته امضا شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید