ریحانه پارسا بازیگر جوان و پرحاشیه تلویزیون است که مدتی هست که به ترکیه مهاجرت کرده است.

نیروی مخفی که به ریحانه پارسا کمک می‌کند؛ کیست؟!

به گزارش سلام نو، ریحانه پارسا در میان صحبت‌هایش اغلب از وجود نیرویی که محافظ او است صحبت کرده است و شاید روزی خودش لو بدهد.

ریحانه پارسا بازیگر جوان و پرحاشیه تلویزیون است که مدتی هست که به ترکیه مهاجرت کرده است.ریحانه پارسا با بازی در سریال لیلا به شهرت رسید  ریحانه پارسا خبر ازدواجش با مهدی کوشکی را علنی کرد. ریحانه پارسا در ترکیه فضای مجازی  فعالیت زیادی دارد ریحانه پارسا مدتی پیش خبر مرگش در فضای مجازی پخش شده بود

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا که پس از شهرت یک شبه و رابطه جنجالی‌اش با مهدی کوشکی، ناگهان مهاجرت کرد و سر از ترکیه درآورد، این روزها هر از چندی عکس‌ها و ویدئوهایی از خود به اشتراک می‌گذارد که در نوع خود حاشیه ساز می‌شوند.

ریحانه پارسا بازیگر زن جنجالی مهاجرت کرده در این ویدئوها همیشه به نیروی مخفی که به او کمک می‌کند و حواسش به او هست صحبت می‌کند و تصور می رود توهم دارد.

اراده همان فرستنده از سوی اوست، اراده بر خود همان سخن اوست… حال مشخص نیست که منظور او از این اراده و نیرو، چیست شاید نشان دهنده باورهای خرافی این بازیگر جوان دارد.

دلتنگی ریحانه پارسا

ریحانه پارسا از خانواده‌اش خیلی دلتنگ برادر کوچکش است و همیشه ابراز دلتنگی شدید برای او می‌کند ولی ظاهرا خانواده‌اش تمایلی برای پیوستن به او در ترکیه ندارند.

البته او ابتدای لایو اینستاگرامی خود به نقد حرکت هنرستان سوره و تعطیل کردن برخی رشته‌های نمایشی برای دختران پرداخت و دوباره اتهاماتی را به کارگردان مشهور و جنجالی زد.

 منبع:وقت صبح

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید